Show simple item record

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņšen_US
dc.contributor.authorVagulis, Gatisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27107en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14242
dc.description.abstractBakalaura darbs ir veltīts attīstības veicināšanai un jauna produkta ieviešanai uzņēmumā SIA „V un L elektronika”. Pašreiz situācija liecina par to, ka sarūk pasūtījumu skaits un uzņēmumam ir jārod jauni pasūtījumi. Darba izstrādē tika pētītas uzņēmuma apgrozījuma prognozes, ieteicamās mārketinga aktivitātes, jauna produkta ieviešanas optimizācija. Tika analizētas uzņēmuma stiprās un vājās puses pašreizējos krīzes apstākļos. Šī darba mērķis ir attīstības iespēju noteikšana, analizējot nākamā gada prognozes, mārketinga iespējas un ražošanas krājumu optimizēšanu. Rezultātā tika iegūtas lineārās prognozes apgrozījumam ar sezonalitātes indeksu un veiktas prognozes ar ekspertu metodi un analizēti rezultāti. Autors piedāvā tādus mārketinga risinājumus kā mājas lapa, biznesa platforma, Investīciju un attīstības aģentūra, kā arī piedāvāta kvalitātes sistēmas ieviešana. Darbā tika piedāvāti risinājumi, kā samazināt ražošanas izmaksas jaunajam produktam.en_US
dc.description.abstractThis Final Paper of the Bachelor is dedicated to the company SIA “V un L Elektronika” for an introduction of a new product. There are indications that actual orders are decreasing therefore company has to find new orders. There were analyzed sales forecast, recommended marketing activities and optimization of introduction of new product. As well as SWOT analyses were done at the conditions of crises. The aim of this entire paper is defining of opportunities for development trough analyses of sales forecast, marketing opportunities and optimization of inventory levels in the production. As a result of it the linear forecast of turnover with the seasonality index was calculated and forecast with method of experts was done and results were analyzed. There are following solutions proposed by author like introduction of WEB page, platform of business, services of State Agency of Investments and Development (LIAA), as well as implementation of management quality system. Finally there are proposed solutions of reduction of production costs for the new products.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleRažošanas attīstība ražošanas uzņēmumā.en_US
dc.title.alternativeProduction development in production company.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record