Show simple item record

dc.contributor.advisorKrasts, Jurisen_US
dc.contributor.authorMeiers, Egilsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27164en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14246
dc.description.abstractIesniegtajā bakalaura darbā „„Programmatūra kā pakalpojums” ieviešanas stratēģija” izskatīti programmatūras kā pakalpojuma sniegšanas veidi, veikta šo pakalpojumu veidu salīdzināšana un izstrādāta stratēģija un rekomendācijas pakalpojuma ieviešanai SIA „Lattelecom Technology”. Bakalaura darbs ir sadalīts 2 daļās – analītiskā daļa un projekta daļa. Analītiskajā darba daļā tiek raksturota „Programmatūra kā pakalpojums” pakalpojuma būtība, lietošanas gadījumi un veikta dažādo pakalpojumu salīdzināšana un priekšrocību analīze. Darba projekta daļa sastāv no četrām sadaļām: Projekta daļas pirmajā sadaļā tiek analizēts Latvijas IT pakalpojumu tirgus un tā pieprasījums, kā arī veikta tirgus pieprasījuma analīze attiecībā uz „Programmatūra kā pakalpojums” pakalpojuma pirktspēju. Projekta daļas otrajā un trešajā sadaļās tiek veikta SIA „Lattelecom Technology” produktu un risinājumu analīze atbilstoši tirgus prasībām un definēts pakalpojuma piedāvājuma apjoms. Šīs daļas ietvaros tiek veikta SIA „Lattelecom Technology” konkurences priekšrocību analīze un noteikts optimālais sākotnējā pakalpojuma piedāvājuma apjoms. Projekta daļas ceturtajā sadaļā tiek aprakstīts „Programmatūra kā pakalpojums” ieviešanas plāns un izstrādāti ieteikumi plāna realizācijai.en_US
dc.description.abstractSubmitted bachelor thesis "Implementation strategy of the ”Software as Service”" gives an overview into various ways IT services are delivered, contains their comparisons and proposes strategy and recommendations for implementation of the service in Lattelecom Technology Ltd. Bachelor thesis has been divided into two parts – analytical and project part. The essence and use cases of the service “Software as Service” are described in the analytical part. It also contains comparisons between various services and SWOT analysis. Project part of the thesis contains forth divisions: In the first part Latvian IT services market and demand is described. It also contains market demand analysis and the purchasing power for the service “Software as Service”. Second and third part contains analysis of the Lattelecom Technology Ltd. products and their relevance against market demand and also definition of the service scope. This part also contains SWOT analysis of the services provided by Lattelecom Technology Ltd. and contains optimal scope for the initial offer of the service. Forth part contains implementation plan for the “Software as Service” and suggestions for the implementation of the plan.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.title"Programmatūra kā Pakalpojums" ieviešanas stratēģijaen_US
dc.title.alternative"Software as a Service" implementation strategyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record