Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū
Author
Mokrušina, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū”. Bakalaura darbā ir analizēts SIA “Grand Media” jaunievedums – „Mobilais telefons ar trīs SIM kartēm”.
Darba mērķis ir izpētīt SIA „Grand Media” jaunā produkta “Mobilais telefons ar trīs SIM kartēm” efektīvu ieviešanu Latvijas tirgū.
Veicot jaunā „Mobila telefona ar trīs SIM kartēm” pētījumu, var secināt, ka jaunais produkts ir unikāls un tāda otra līdzīga Latvijā nav, kas izraisa patērētāju interesi un mudina to iegādāties vai izmēģināt.
Darbā tiek aprakstīts tirgus izpētes process – mārketinga stratēģijas izvēle, tirgus segmentācija un metodes, Latvijas līdzīgo produktu tirgus izpēte un izvērtēšana, kā arī konkrēti SIA „Grand Media” iepazīšana un darbības apskate ar dažādu tabulu un statistikas datu palīdzību. The subject of this bachelor work is "Introduction of a new product on the market of Latvia." There is an analysis of “Grand Media” innovation – „The mobile phone with three SIM cards” in this bachelor’s work.
The goal of given bachelor’s work is to research “Grand Media” innovations – „Mobile phone with three SIM cards” effective introduction in Latvian market.
To perform new product “Mobile phone with three SIM cards” research, can infer, that new product is unique and the same product is not produced yet. Can to infer, that new product is successful and it can be one of the popular phone in future in Latvian market.
The work is about introduction of a new product and its value describes the process of market research, strategic marketing and market segmentation. In the practical part conducted the study and analysis of the industry of mobile phones, study and evaluation of the Latvian market phones, as well as the introduction and description of the company "Grand Media”.