Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorTaraškeviča, Veronikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:17Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:17Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28147en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14266
dc.description.abstractVeronika Taraškeviča. Bakalaura darbs „Zīmola „Uggo” atpazīstamības veidošana Latvijas tirgū”. Bakalaura darbā tiek analizēta zīmola „Uggo” atpazīstamības veidošana Latvijas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un zīmola „Uggo” atpazīstamības izpētes iegūtajiem datiem, izstrādāt zīmola attīstīšanas pilnveidošanas virzienus tā atpazīstamības paaugstināšanai Latvijas tirgū. Pirmajā daļā pētīti zīmola teorētiskie aspekti, otrajā daļā darbs sniegs ieskatu kā tika veidots un attīstīts zīmols „Uggo”. Trešajā daļā tiks aprakstīts pētījums par zīmolu “Uggo”, zīmola salīdzinājums ar tā galvenajiem konkurentu zīmoliem, tiks analizēti iegūtie aptaujas dati par zīmola „Uggo” atpazīstamību Latvijas tirgū, no iegūtajiem aptaujas datiem tiks izveidoti zīmola galvenie pilnveidošanas virzieni tā atpazīstamības paaugstināšanai Pētījuma periods - 1997.-2010.gads. Darba apjoms 92 lapaspuses, tajā ir 23 attēli, 4 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola atpazīstamība, mārketinga komunikācijas.en_US
dc.description.abstractVeronika Taraškeviča. Bachelor paper: „Building brand “Uggo” reputation in the Latvian market. In the bachelor paper is analyzed building reputation of brand „Uggo” in the Latvia’s market. The main aim of this bachelor paper is to work out directions of building reputation of brand name in Latvia’s market on this basis of theoretical conclusions and according to information of brand „Uggo” identification study. In the first part of the paper is theoretical aspects of brand, in the second – there is insight in process of making and developing brand „Uggo”. In the third part author has described study of „Uggo”, brand’s comparison with its competitors, also author has analyzed acquired information of inquiry about „Uggo” reputation in Latvia’s market. Using acquired information acquired of inquiry author has worked out main directions of building reputation and developing reputation. Period of this study lasted 1997 – 2010. This bachelor paper consists of 92 pages, 23 pictures, 4 charts and 1 appendix. Keywords: brand, brand recognition, marketing communications.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola „Uggo” atpazīstamības veidošana Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeBuilding brand „Uggo” reputation in the Latvian marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record