Jauna produkta un pakalpojuma ieviešana starptautiskajā tirgū "Aerodium"
Author
Kamšs, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Ikvienam uzņēmumam galvenais ir klients un viņa lojalitāte, tāpēc uzņēmumam jābūt radošam, lai piesaistītu šo klientu un noturētu to. Inovatīva produkta ieviešana starptautiskajā tirgū ir sarežģīta, dārga, ilga un riskanta, tomēr rūpīga analīze, plānošana un pētīšana attaisno pūles.
Mērķis – pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, izpētīt jauna produkta un pakalpojuma virzīšanu tirgū uzņēmumā SIA „AERODIUM”, kā arī izstrādāt priekšlikumus.
Veicamie uzdevumi:
Analizēt un apkopot pieejamo literatūru un avotus;
Izpētīt jauna produkta ieviešanu tirgū teorētiskos aspektus;
Izpētīt SIA „Aerodium” saimniecisko darbību un situāciju tirgū;
Veikt aptauju par SIA „Aerodium” darbību Latvijā;
Izstrādāt mārketinga un komunikāciju plānu produkta ieviešanai tirgū;
Izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai.
Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka uzņēmums SIA „AERODIUM” darbojas veiksmīgi dažādos starptautiskajos tirgos, tomēr, analizējot to, ir nepieciešams In any company the most important is customer and his loyalty, so the company must be creative in order to attract customers and keep them. Implementation of innovative products in the international market is a complex, costly, lengthy and risky process, but careful analysis, planning and research justifies the effort.
The aim - based on theoretical knowledge, explore new product and service promotions into new markets of company "AERODIUM", as well as to draw up proposals.
Tasks to be performed:
• Analyze and summarize the available literature and sources;
• Explore theoretical aspects of implementation of new product;
• Research Ltd. "Aerodium" economic activity and the market situation;
• Make a survey of Ltd. "Aerodium" operation in Latvia;
• Develop a marketing and communication plan to implement a product in new markets;
• Draw conclusions and make suggestions for improving business performance.
The study found that the company "AERODIUM" running successfully in various internati