Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorGorelova, Marijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:18Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other28499en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14282
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt lauku tūrisma produktu un piedāvājumu viesu namā „Ventaskrasti” un izstrādāt priekšlikumus šī objekta piedāvājuma un produkta pilnveidošanai, lai apmierinātu klientus. Darba pirmajā nodaļā ir apskatīti lauku tūrisma un tūrisma produkta teorētiskie aspekti – ir analizēts lauku tūrisma jēdziens un tā būtība, tūrisma produkta elementi, īpatnības un resursi, kā arī tiek dota lauku tūrisma produkta definīcija. Turklāt tiek pētīta klientu apmierinātības teorētiskā puse. Darba otrajā nodaļā tiek analizēts lauku tūrisms Latvijā: lauku tūrisma asociācijas „Lauku ceļotājs” darbība, tendences Latvijas lauku tūrismā (mērķtirgi, pieprasījums, piedāvājums) un tiek analizēts viesu nams „Ventaskrasti” (mērķtirgus, piedāvājums, konkurenti u.c.). Trešajā nodaļā tiek analizēti pētījumu rezultāti par viesu nama „Ventaskrasti” klientu apmierinātību ar piedāvājumiem un produktu.en_US
dc.description.abstractThe objective of this paper is to examine the rural tourism product and offers in guest house “Ventaskrasti” and to develop proposals for this object supply and product development to meet the needs of customers. The first chapter deals with theoretical aspects of rural tourism and tourism product – there is analyzes rural tourism definition and its concept, tourism product features, characteristics and resources, it is defined rural tourism product and its features. In addition, it is studied client satisfaction theoretical aspects. In second chapter it its analyzed rural tourism in Latvia: rural tourism association “Lauku ceļotājs”, rural tourism trends in Latvia (target market, demand, supply), and is studies guest house “Ventaskrasti” (target market, offers, competitors, etc.). The third chapter analyzes research result about the guest house “Ventaskrasti” client satisfaction with the guest house’s offers and product.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLauku tūrisma produkts viesu namā "Ventaskrasti"en_US
dc.title.alternativeRural Tourism Product in Quest House "Ventaskrasti"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record