Tūrisma tēla nozīme tūristu piesaistē
Author
Feldmanis, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba izvēlētās tēmas nosaukums ir „Tūrisma tēla nozīme tūristu piesaistē”. Autora pamatojums šīs tēmas izvēlē ir, nepieciešamība noskaidrot, vai potenciālais tūrists galamērķa izvēles procesā ņem vērā iespējamā galamērķa izveidojušo tūrisma tēlu un kādas ir tūrista rīcības tendences attiecībā uz tūrisma tēla modeļiem un situācijām. Ņemot vērā un pielietojot šī diplomdarba rezultātus praksē, iespējams izveidot kvalitatīvu un pircējiem pievilcīgu objekta vai galamērķa tūrisma tēlu, kas palielinātu tūristu pieplūdumu tajā.
Lai praktiski noskaidrotu reālo situāciju attiecībā uz tūrisma tēla līmeni un nozīmi Latvijā, autors bakalaura darba ietvaros ar sociālās aptaujas palīdzību tika aptaujājis respondentus no Gruzijas no dažādām vecuma, sociālā statusa un dzimuma grupām. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, sociālo Latvijas, kā tūrisma galamērķa novērtējumu. The chosen title of the diploma work’s theme is „Tourism Role in Tourist Attraction”. The main argument of the author by choosing this theme is the necessity to find out does the potential tourist in the tourism destination choosing process take into consideration the tourism image and what are tourist action tendencies in connection by different types and situations of tourism images. Using the results of this diploma work, is possible to make better tourism image which would be quality and attractive for buyer and promote the quantity of tourists in object.
To find out the real situation about the tourism image role in tourist attraction in Latvia, author made a social query and poll foreign respondents from Georgia from different social groups. The aim of this research is to find out the assessment level from these groups about Latvia as a tourism destination.