Iecavas novada tūrisma produkta virzīšana tirgū
Author
Petrišina, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore Petrišina Tatjana.
„Iecavas novada tūrisma produkta virzīšana tirgū”. Bakalaura darbs tūrisma un viesnīcu vadībā.
Darba mērķis ir apkopot Iecavas novada tūrisma informāciju un izvirzīt priekšlikumus tūrisma produkta virzīšanas elementiem, kā arī izstrādāt Iecavas tūrisma brošūru.
Teorētiskajā daļā aplūkota tūrisma produkta virzīšanas koncepcija un tās metožu specifika tūrisma jomā.
Empīriskā pētījuma daļā noteikts un analizēts Iecavas novada tūrisma pieprasījums, piedāvājums un tā virzīšanai pielietojamā sistēma.
Empīriskā pētījumā tiek izmantotas šādas metodes
Literatūras studijas
Dokumentu izpēte
Ekspertu intervija
Anketēšana
Novērošana
Statistikas datu analīze
Darbs sastāv no ievada, divām daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pieliekumiem.
Darbs apjoms ir 60 lapaspuses, 4 tabulas, 16 attēli un 14 pielikumi.
Atslēgvārdi: tūrisma produkta virzīšana; mārketinga komplekss tūrismā; tūrisma brošūra. The author: Petrišina Tatjana
The theme of Diploma paper for bachelor’s degree in tourism and hotel management is „Promotion of the Iecava region Tourism Product”.
The main task of this research work focus upon aggregating tourism information on Iecava Municipality and workin out a Tourist Guide for Iecava region.
In theoretical part the concept of tourism product and specific methods in tourism field and analysed.
In empiric part supply and demand of tourism in Iecava region and system of it’s promotion is analysed.
The following research methods are used:
Study of literature
Investigation of documents
Interviews with eksperts
Questionnaire
Observation
The analysis of statistics data
The Diploma paper consist of introduction, two main parts, conclusion and suggestions,list of inspected literature and other sourses, supplements.
There are 60 pages, 4 tables, 16 pictures and 14 supplements in the Diploma paper.
Key words: promotion of tourism product; the marketing mix in tourism; tourist guide.