• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Viesnīcas "Dome Hotel & Spa" pakalpojumu virzīšana

Thumbnail
View/Open
303-29293-Edgars_Blums_eb08181.pdf (1.259Mb)
Author
Blūms, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Babris, Sandis
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir viesnīcas "Dome Hotel & Spa" pakalpojumu virzīšana. Bakalaura darbs ir izstrādāts ar mērķi izpētīt un izvērtēt pakalpojumu virzīšanas paņēmienus, lai izstrādātu šo pakalpojumu virzīšanas priekšlikumus viesnīcā "Dome Hotel & Spa". Lai šo mērķi sasniegtu, tiek raksturota tūrisma nozare, analizēti pakalpojumu virzīšanas paņēmieni, izvērtēta viesnīcas mārketinga vide, veikta finanšu analīze, kā arī tiek veikts pakalpojumu virzīšanas metožu efektivitātes novērtējums. Darba nobeigumā, pamatojoties uz pakalpojumu virzīšanas paņēmieniem un efektivitātes novērtējuma, izpētes rezultātā gūtajām atziņām, autors izdara secinājumus un sniedz savus priekšlikumus pakalpojumu virzīšanas pilnveidošanā.
 
The theme of bachelor's thesis is “ Dome Hotel & Spa" moving services”. The bachelor's thesis was to developed, explore and evaluate moving services in "Dome Hotel & Spa". In order to achieve this goal, the tourism sector was described, moving services was analyzed, explore'd motels of marketing enviroment, developed financial analysis and where developed evaluation of the effetivness for moving services. In conclusion of the thesis, based on service promotion practices and the effectiveness of the assessment, the author drew conclusions and provided his own proposals for the improvement of marketing communication. For the bachelor's thesis was used theoretical literature, internet resources, publications, Dome Hotel & Spa materials, questionnaires, as well as personal observations were used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14304
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV