dc.contributor.advisor | Šalkovska, Jeļena | en_US |
dc.contributor.author | Celmiņa, Anna | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:58:21Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:58:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 29334 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14309 | |
dc.description.abstract | Anna Celmiņa. Bakalaura darbs „Veikala „Berkonti” mārketinga plāna izstrāde”.
Bakalaura darbā analizētas veikala „Berkonti” mārketinga aktivitātes un to atbilstība mārketinga iekšējai un ārējai videi. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga plāna izstrādi un veikala „Berkonti” mārketinga aktivitāšu analīzi, izstrādāt veikalam „Berkonti” mārketinga pasākumu gada plānu.
Pirmajā daļā pētīti mārketinga plānošanas posmu teorētiskie aspekti, otrajā daļā raksturotas veikala „Berkonti” mārketinga aktivitātes. Trešajā nodaļā apkopoti aptaujas rezultāti par veikala „Berkonti” klientu apmierinātību un mārketinga aktivitāšu pilnveidošanas virzieniem, kā arī izstrādāts mārketinga pasākumu kalendārais plāns.
Pētījuma periods – 2010.-2012. gads. Darba apjoms 73 lapaspuses, tajā ir 12 attēli, 6 tabulas un 4 pielikumi.
Atslēgvārdi: mārketinga plāns, mārketinga vide, klienti, aptauja. | en_US |
dc.description.abstract | Anna Celmina. Diploma projects thesis is "Berkonti" shops marketing plan creation.
During the project “Berkonti” shops marketing activity was analyzed and checked for its compliance with internal and external marketing environment.
The main goal of diploma project is to develop shops marketing activity plan for a year which is based on the theoretical marketing plan study and shop "Berkonti” marketing activity analysis.
The first part explores marketing planning theoretical aspects; second part describes Berkonties marketing activities.
The third chapter summarizes the results of the survey on customer satisfaction, taking into account marketing activity development trends.
In conclusion marketing event calendar has been created.
Research period - year 2010 to 2012. Bachelor thesis consists of 73 pages, 12 images, 6 tables and 4 attachments.
Tags: marketing plan, marketing environment, customers, survey. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Veikala „Berkonti” mārketinga plāna izstrāde. | en_US |
dc.title.alternative | „Berkonti” shops marketing plan creation. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |