Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorDaņiļenko, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:21Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:21Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29462en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14314
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: “Mārketinga komunikāciju analīze mazumtirdzniecības tīklā “Maxima Latvija””. Bakalaura darba mērķis, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un Latvijas iedzīvotāju aptaujas datiem, ir izpētīt SIA „Maxima Latvija” tirdzniecības tīkla izmantotās mārketinga komunikācijas, kuras ietekmē pircēju lēmumu apmeklēt šo mazumtirdzniecības tīklu, novērtēt to komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus „Maxima Latvija” SIA mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Darba pirmā nodaļa sastāv no teorētiskas informācijas par tradicionālajām un netradicionālajām mārketinga komunikācijām un to veidiem. Otrā nodaļa satur statistisku informāciju un tās analīzi par mazumtirdzniecības apgrozījumu un nodarbinātības stāvokli mazumtirdzniecībā Latvijā pēdējos gados un Maxima vietu Latvijas mazumtirgotāju vidū. Trešā nodaļa satur informāciju par „Maxima Latvija” izmantotajām mārketinga komunikācijām. Ceturtā nodaļa satur pētījuma metodikas aprakstu un aptaujas anketas rezultātu analīzi. Darba apjoms ir 84 lapaspuses. Tajā ir iekļautas 7 tabulas, 25 attēli, 5 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 37 avotus. Atslēgvārdi: „Maxima Latvija” SIA, mārketinga komunikācijas, mazumtirdzniecība.en_US
dc.description.abstractBachelor`s thesis is named „Marketing communication analysis in retail chain „Maxima Latvija””. The goal of bachelor`s thesis is to research types of marketing communications that affect consumer decision to visit this retail chain, on the basis of theory and questionnaire results; to evaluate it communicative effectiveness and to develop suggestions for “Maxima Latvija” marketing communication improvement. Bachelor`s thesis consists of four chapters. First chapter consists of theoretical information about traditional and alternative marketing communications and types of those. Second part holds statistical information and it analysis about retail turnover and employment in retailing in Latvia for last years, and also Maxima`s place near to other retailers in Latvia. Third part holds information about „Maxima Latvija” marketing communications. And, finally, fourth part holds research description and analysis of answered questionnaires results. The bachelor`s thesis consists of 84 pages (apart from appendix). It holds 7 tables, 25 pictures, 5 appendixes. Bibliography contains 37 sources of literature. Keywords: “Maxima Latvija” Ltd., marketing communications, retailing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikāciju analīze mazumtirdzniecības tīklā „Maxima Latvija”.en_US
dc.title.alternativeMarketing communication analysis in retail chain „Maxima Latvija”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record