Spēļu elementi mārketingā Baltijas tirgū
Author
Lesausks, Vigants
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt spēļošanas elementu pielietojumu un ietekmi mārketinga komunikācijā Baltijas valstīs.
Darba saturs izklāstīts 3 nodaļās.
Pirmajā nodaļā aprakstīta informācijas apmaiņas process un mārketinga komunikācijas loma produkta virzīšanā.
Otrajā nodaļā ir aprakstīti spēļošanas elementi un to ietekme uz patērētāju kā arī praktiski piemēri pielietošanā praksē.
Trešajā nodaļā ir analizēti Rimi un Maxima Baltijā realizēto mārketinga komunikāciju aspekti, aptaujāto patērētāju un intervēto ekspertu viedokļi no spēļošanas pielietošanas. Noslēgumā izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi spēļošanas pieejas efektīvākai un plašākai izmantošanai mārketinga komunikācijā.
Darbs izklāstīts uz 69 lappusēm, satur 1 tabulu un 18 attēlus. Tam ir pievienoti 4
pielikumi.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, produkta virzīšanas metodes, spēļošana, aptauja, izklaides veidi, motivācija The main objective of graduate thesis is to explore gamification element use and impact in marketing communications in Baltic countries.
Work is set out in three sections.
The first chapter describes the process of information exchange and marketing communications role in product promotion.
The second chapter describes gamification elements and impact on consumers with practical examples.
The third chapter analyzes the Rimi and Maxima Baltic marketing communications, consumer survey and interviewed experts’ views about use of gamification.
In the end there are conclusions and proposals for gamification use in more effective way in marketing communications.
The work contains 69 pages, 1 table, and 18 pictures. Work has 4 amendments.
Keywords: Marketing communications, product promotion tools, gamification, survey, entertainment types, motivation