Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorKorola, Valērijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:21Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:21Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29586en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14320
dc.description.abstractValērija Matajeva. Bakalaura darbs ,,Uzņēmuma ,,Bite’’ mārketinga komunikāciju analīze’’. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikācijām, izpētīt uzņēmuma „Bite” mārketinga komunikācijas, novērtēt to komunikatīvo efektivitāti un izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Darba 1. nodaļā ir pētīti mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti, 2. nodaļā ir pētītas uzņēmuma „Bite” mārketinga komunikāciju priekšrocības un trūkumi un 3. nodaļā ir analizēta uzņēmuma ,,Bite’’ mārketinga komunikāciju komunikatīvā efektivitāte. Darba apjoms ir 102 lapaspuses. Tajā ir 14 attēli, 4 tabulas un 5 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, reklāma, klienti, pakalpojumu virzīšana, efektivitāte.en_US
dc.description.abstractValerija Matajeva’s Bachelor Paper “The Company “Bite”analysis of marketing communications.” The purpose of work, based on a theoretical recognition of marketing communications, research Bite marketing communications, evaluate the effectiveness of communications of Bite and develop recommendations for improvements in marketing communication. The first part examines the theoretical aspects of marketing communications; the second includes company’s "Bite" marketing communications advantages and disadvantages. The third part analyze the company “Bite'' communicative effectiveness of marketing communications. The paper includes 102 workpages with 14 images, 4 tables and 5attachments. Keywords:marketing communications, advertising, customers, service promotion, efficiency.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma „Bite” mārketinga komunikāciju analīze.en_US
dc.title.alternativeMarketing Communications Analysis of Company „Bite”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record