dc.contributor.advisor | Veselova, Andžela | en_US |
dc.contributor.author | Mangulsone, Laura | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:58:22Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:58:22Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 29641 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14324 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir „SIA „Gints BUDE modes nams” pakalpojuma „Tērpu demonstrētāju studija” patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt patērētāju uzvedību un to ietekmējošos faktorus, izvēloties SIA „Gints BUDE modes nams” piedāvāto pakalpojumu „Tērpu demonstrētāju studija”, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus šo nepilnību novēršanai, lai pilnveidotu un uzlabotu uzņēmuma darbību un pakalpojuma kvalitāti.
Darbs balstās uz teorētiķu atziņām, autora novērojumiem un empīrisko pētījumu, kas tiek veikts uzņēmumā SIA „Gints BUDE modes nams”.
Darba pirmajā nodaļā tiek pētīti patērētāju uzvedību ietekmējošie iekšējās un ārējās vides faktori no teorētiskā aspekta. Otrā nodaļa ietver uzņēmuma darbības aprakstu un pakalpojuma raksturojumu. Trešajā nodaļā tiek analizēti un salīdzināti pētījumā iegūtie dati, lai atklātu nepilnības, rastu tām risinājumu un sniegtu priekšlikumus uzņēmuma darbības un pakalpojuma kvalitātes uzlabošanai.
Bakalaura darba apjoms ir 67 lappuses, kas satur 2 tabulas, 28 attēlus, 2 pielikumus un 31 izmantotās literatūras avotu. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of the bachelor`s thesis is “Factors influencing consumers behaviour within service ”Fashion model studio” provided by ”Gints BUDE fashion house” Ltd.”
The purpose of the bachelor`s thesis is to explore factors influencing consumers behaviour when they choose service “Fashion model studio” in the company “Gints BUDE fashion house” Ltd. according to theoretical varieties, to bring out deficiencies and find solutions to avert them in order to improve the company`s performance and the quality level of the service.
The paper is based on theoretical varieties, author`s observations and the empirical research in the company “Gints BUDE fashion house” Ltd.
In the first part of the paper author explores internal and external factors influencing consumers behaviour. The second part includes a description of the company and provided service. In the third part are explored obtained research data to bring out deficiencies and find solutions to avert them in order to improve the company`s performance and the quality level of the service.
Amount of the bachelor`s thesis is 67 pages that include 2 tables, 28 images, 2 additions and 31 literature sources. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | SIA „Gints BUDE modes nams” pakalpojuma „Tērpu demonstrētāju studija” patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori. | en_US |
dc.title.alternative | Factors influencing consumers behaviour within service „Fashion model studio” provided by „Gints BUDE fachion house” Ltd. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |