Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorMangulsone, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:22Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29641en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14324
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „SIA „Gints BUDE modes nams” pakalpojuma „Tērpu demonstrētāju studija” patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt patērētāju uzvedību un to ietekmējošos faktorus, izvēloties SIA „Gints BUDE modes nams” piedāvāto pakalpojumu „Tērpu demonstrētāju studija”, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus šo nepilnību novēršanai, lai pilnveidotu un uzlabotu uzņēmuma darbību un pakalpojuma kvalitāti. Darbs balstās uz teorētiķu atziņām, autora novērojumiem un empīrisko pētījumu, kas tiek veikts uzņēmumā SIA „Gints BUDE modes nams”. Darba pirmajā nodaļā tiek pētīti patērētāju uzvedību ietekmējošie iekšējās un ārējās vides faktori no teorētiskā aspekta. Otrā nodaļa ietver uzņēmuma darbības aprakstu un pakalpojuma raksturojumu. Trešajā nodaļā tiek analizēti un salīdzināti pētījumā iegūtie dati, lai atklātu nepilnības, rastu tām risinājumu un sniegtu priekšlikumus uzņēmuma darbības un pakalpojuma kvalitātes uzlabošanai. Bakalaura darba apjoms ir 67 lappuses, kas satur 2 tabulas, 28 attēlus, 2 pielikumus un 31 izmantotās literatūras avotu.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor`s thesis is “Factors influencing consumers behaviour within service ”Fashion model studio” provided by ”Gints BUDE fashion house” Ltd.” The purpose of the bachelor`s thesis is to explore factors influencing consumers behaviour when they choose service “Fashion model studio” in the company “Gints BUDE fashion house” Ltd. according to theoretical varieties, to bring out deficiencies and find solutions to avert them in order to improve the company`s performance and the quality level of the service. The paper is based on theoretical varieties, author`s observations and the empirical research in the company “Gints BUDE fashion house” Ltd. In the first part of the paper author explores internal and external factors influencing consumers behaviour. The second part includes a description of the company and provided service. In the third part are explored obtained research data to bring out deficiencies and find solutions to avert them in order to improve the company`s performance and the quality level of the service. Amount of the bachelor`s thesis is 67 pages that include 2 tables, 28 images, 2 additions and 31 literature sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „Gints BUDE modes nams” pakalpojuma „Tērpu demonstrētāju studija” patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori.en_US
dc.title.alternativeFactors influencing consumers behaviour within service „Fashion model studio” provided by „Gints BUDE fachion house” Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record