Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andrisen_US
dc.contributor.authorKrasņakovs, Jevgeņijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:22Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29690en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14326
dc.description.abstractDiplomdarba autors – Jevgēnijs Krasņakovs. Darba tēma ir “Izdevniecības nama “Petits” darbības efektivitātes paaugstināšana”. Darba galvenais mērķis ir analizēt izdevniecības nama “Petits” darbību un balstoties uz pētījumā iegūtiem rezultātiem izstrādāt paņēmienus organizācijas efektivitātes paaugstināšanai. Par darba tēmas aktualitāti liecina Latvijas Valstī realizēto laikrakstu un žurnālu apjomu kritums un iespiedprodukcijas ražotāju nespēja veiksmīgi attīstīties esošos ekonomiskos apstākļos. Diplomdarbā tiek aprakstīta stratēģiskās plānošanas būtība un daudzveidība, attīstības stratēģijas izstrādes process, kā arī tiek veikta Latvijas Valsts poligrāfijas industrijas un izdevniecības nama “Petits” darbības ietekmējošo faktoru analīze. Darba praktiskā daļā autors analizē izdevniecības nama saimniecisko darbību, novērtē uzņēmuma esošo stratēģiju un piedāvā paņēmienus darbības efektivitātes palielināšanai. Pētījuma autora izstrādātā stratēģija izdevniecības nama “Petits” aten_US
dc.description.abstractDiploma author is Jevgenijs Krasnakovs. Thesis theme is “Improvement of publishing house “Petits” operating efficiency. The main objective is to research publishing house “Petits” activity and based on the information obtained from the research to provide methods for its development. The topic is highlighted by overall decline in total volume of newspapers and magazines manufactured in Latvia and publishing house “Petits” inability for successful development in ex-isting economic conditions. This thesis describes the essence of strategic planning, explains the process of business strategy development and gives an overview of factors affecting the performance of the company. The practical part of the thesis includes an analysis of publishing house “Petits” business opera-tions, provides an evaluation of company’s current strategy and proposes solutions for increasing the operating efficiency of the organization. Business improvement methods developed by author include simplificationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleIzdevniecības nama "Petits" darbības efektivitātes paaugstināšanaen_US
dc.title.alternativeImprovement of Publishing house "Petits" operating efficiencyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record