YouTube kā vietne produktu virzīšanai starptautiskajā tirgū
Author
Siņicina, Renata
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „YouTube kā vietne produktu virzīšanai starptautiskajā tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz iegūto un apkopoto informāciju par to, kā YouTube vietne var sekmēt produktu virzīšanu starptautiskajā tirgū, izvirzīt priekšlikumus vietnes YouTube izmantošanai produktu virzīšanai.
Darbs sastāv no trim nodaļām. Darbā ir apskatītas mūsdienu iespējas produktu virzīšanai starptautiskajā tirgū, piemēram, sociālo mediju mārketinga izmantošana, pie kuras var pieskaitīt arī YouTube vietnes sniegtās priekšrocības. Pētījuma empīriskā daļa balstās uz aptaujas metodi, par kuras respondentiem tika izvēlēti galvenokārt ārzemju studenti.
Darbs sastāv no 75 lappusēm, darbā ir 2 pielikumi, izmantoti 47 avoti – zinātniskā un mācību literatūra, interneta resursi, statistiskie dati. Theme of this thesis is „YouTube as a Site for the Product Promotion in the International Market.” The main goal of this thesis is to make proposals about using the site YouTube for product promotions, by using gathered and obtained information about how YouTube could provide product promotion in the international trade.
Thesis consists of three sections. It deals with contemporary opportunities for product promotion in the international trade, including social media marketing in general and YouTube as a part of it. The research is based on empirical part of the survey method, which includes the questionnaire of respondents who where mainly foreign students.
Thesis consists of 80 pages, using 47 sources – scientific and educational literature, statistical data and internet resources.