Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorPētersone, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:22Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other29969en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14331
dc.description.abstractLīgas Pētersones Bakalaura darba tēma ir “Farmaceitiskā mārketinga likumdošanas un ētiskie aspekti”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz farmaceitiskā mārketinga teorijas atziņām un veselības aprūpes speciālistu intervijas rezultātiem, izpētīt likumdošanas un ētisko aspektu ietekmi uz farmaceitiskā mārketinga attīstību dažādos pasaules reģionos, kā arī izstrādāt priekšlikumus farmaceitiskā mārketinga likumdošanas un ētisko aspektu pilnveidošanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts farmaceitiskais mārketings, tā būtība un attīstības faktori. Bakalaura darba izstrādei tiek izpētītas četru reģionu ASV, Eiropa, Īrija un Japāna likumdošanas, noteikumu, ētikas normas. Farmaceitisko rūpniecisko organizāciju loma un to darbība visos četros reģionos. Tiek izpētīti farmaceitiskā mārketinga komunikāciju elementi, reklāma, marķējuma un zīmola veidošana. Bakalaura darba praktiskajā daļā tiek veikts pētījums par likumdošanas un ētikas normu ievērošanu un situācijas uzlabošanas iespējām farmaceitiskajā sfērā.Tiek apskatīti jautājumi saistīti ar likumdošanas ievērošanas nepieciešamību un ētikas jautājumu ietekmi uz veselības aprūpes speciālistiem. Tiek izanalizēti divi produkti:” Claritin” un „ Lipitor” un likumdošanas ietekme uz viņu mārketinga komunikācijām. Darba apjoms ir 100 lappuses. Tajā ir 13 attēli un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: farmaceitiskais mārketings, medikamenti, veselības aprūpes speciālisti, farmaceitiskā mārketinga likumdošana, ētikas kodekss.en_US
dc.description.abstractLīgas Pētersones Bachelor Thesis “Legal and Ethical aspects of Pharmaceutical Marketing”. The aim of the research is based on pharmaceutical marketing theory and information based on intervie results of healthcare professionals, to explore the legal and ethical issue impact, pharmaceutical marketing and its development in different regions of the world. Also to develop improvement proposals for legal and ethical aspects for pharmaceutical marketing. The theoretical part of Bachelor thesis examines theory of pharmaceutical marketing, development factors. Explores legislation, regulations and ethical standards in four regions USA, Europe, Ireland and Japan. Explores pharmaceutical industrial organizations operation role in all four regions. The research also analyse pharmaceutical marketing communication elements such as: advertising, labeling and branding. The practical part of Bachelor thesis - studies the legal and ethical standards and how to improve them. Also discussion is made about legislation and ethical issues witch has impact on health care professionals. The analysis of two products: „Claritin” and „Lipitor” and legislation impact on their marketing communications. The paper includes 100 work pages with 13 images and 2 attachments. Keywords: pharmaceutical marketing, law, health care professionals, pharmaceutical marketing legislation, ethical codes, regulations.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMedikamentu „Claritine” un „Lipitor” virzīšanas pasākumu analīze un pilnveidošana dažādos pasaules reģionosen_US
dc.title.alternativeMedicine „Claritine” and „Lipitor” analysis and improvements of promotional activities in different world regionsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record