SIA „La Daile” stratēģiskā attīstība
Author
Dombrovska, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir Spa un Spe salona „La Daile” attīstības stratēģija. Uzņēmums uzsāka savu darbību pirms gada. Tas atrodas augšanas stadijas sākumā, jo nav vēl rentabls un nespēj sevi atpelnīt. Tāpēc darba autore nolēma izstrādāt uzņēmumam stratēģiskās attīstības plānu, lai veicinātu tā veiksmīgu darbību un ilgtspējīgu attīstību.
Darba mērķis ir izstradāt Spa un Spe „La Daile” attīstības stratēģiju uzņēmuma turpmākai attīstībai, kuru varētu izmantot praksē.
Pirmajā nodaļā ir pamatota stratēģiskās plānošanas būtība un nepieciešamība. Otrajā apskatīts stratēģiskās plānošanas process. Trešajā ir apskatīti stratēģiju veidi. Ceturtajā ir analizēta individuālo pakalpojumu sniegšanas nozare Latvijā. Piektajā ir raksturota uzņēmuma līdzšinējā darbība un izstrādāta attīstības stratēģija tālākai darbībai. Darba nobeigumā ir secinājumi un priekšlikumi.
Darbs sastāv no 74 lapaspusēm, 9 tabulām, 9 attēliem, 2 pielikumiem.
Atslēgvārdi: stratēģija, saimnieciskā darbība, individuālie pak. The theme of bachelor is development strategy of Spa and Spe salon „La Daile”. The enterprise started business one year ago. It is at the beginning of the growth stage, because it is not profitable yet. That is why author decided to create a development strategy plan for enterprise, to promote successful and sustainable business.
The aim of the bachelor is to create a development strategy of Spa and Spe „La Daile” for use in practice.
In the first chapter essence and necessary of strategy are described. In the second, process of strategic planning is described. There is described types of strategy in the third chapter. In the fourth, sector of personal service in Latvia is analysed. In the fifth chapter there is described previous activities and created future development strategy of enterprise. There are listed conclusions and proposals in the end of work.
Work consists of 74 pages, 9 tables, 9 pictures, 2 attachments.
Keywords: strategy, economic activity, individual service.