• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Organizācijas kultūras izpēte multilingvāla intelektuāla uzņēmuma klientu atbalsta dienestā

Thumbnail
View/Open
303-30084-Levitova_Jelena_jl08139.pdf (768.4Kb)
Author
Ļevitova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņš, Andris
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Organizācijas kultūras izpēte multilingvāla intelektuāla uzņēmuma klientu atbalsta dienestā”. Temata izvēle pamatota ar to, ka pētāmais uzņēmums ir daudznacionāls, tādēļ tajā ir komplicēta organizācijas kultūra. Darba mērķis ir noskaidrot, kāds organizācijas kultūras tips pastāv pētāmā uzņēmuma klientu atbalsta dienestā un izstrādāt priekšlikumus organizācijas kultūras pilnveidošanai un pielāgošanai multilingvāla uzņēmuma darbībai. Bakalaura darbam ir teorētisks un praktisks raksturs. Darbs sastāv no 3 daļām. Pirmajā daļā apkopota teorētiskā informācija par organizācijas kultūru, otrajā daļā raksturots uzņēmums X, trešajā daļā veikta uzņēmuma X organizācijas kultūras analīze. Darba gaitā izstrādāti praktiski secinājumi un priekšlikumi. Darbs sastāv no 67 lapaspusēm, 19 attēliem, 15 tabulām, 3 pielikumiem.
 
The topic of the bachelor thesis is “The research of organizational culture in customer support department of multilingual intellectual company”. The choice of the topic is based on the fact that the company is multinational, with complicated organizational culture. The objective of the thesis is to determine the organizational culture type of the client support department in company X and to develop proposals for the improvement and adjustment of organizational culture in multilingual company. The thesis consists of 3 parts. The 1st part includes theory about organizational culture, in the 2nd part the company X is analyzed, in the 3rd part the analysis of survey and interview is made. During the thesis the author developed practical conclusions and proposals. The bachelor thesis consists of 67 pages, 19 pictures, 15 tables, 3 appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14335
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV