Organizācijas kultūras izpēte multilingvāla intelektuāla uzņēmuma klientu atbalsta dienestā
Author
Ļevitova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņš, Andris
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Organizācijas kultūras izpēte multilingvāla intelektuāla uzņēmuma klientu atbalsta dienestā”. Temata izvēle pamatota ar to, ka pētāmais uzņēmums ir daudznacionāls, tādēļ tajā ir komplicēta organizācijas kultūra.
Darba mērķis ir noskaidrot, kāds organizācijas kultūras tips pastāv pētāmā uzņēmuma klientu atbalsta dienestā un izstrādāt priekšlikumus organizācijas kultūras pilnveidošanai un pielāgošanai multilingvāla uzņēmuma darbībai.
Bakalaura darbam ir teorētisks un praktisks raksturs.
Darbs sastāv no 3 daļām. Pirmajā daļā apkopota teorētiskā informācija par organizācijas kultūru, otrajā daļā raksturots uzņēmums X, trešajā daļā veikta uzņēmuma X organizācijas kultūras analīze. Darba gaitā izstrādāti praktiski secinājumi un priekšlikumi. Darbs sastāv no 67 lapaspusēm, 19 attēliem, 15 tabulām, 3 pielikumiem. The topic of the bachelor thesis is “The research of organizational culture in customer support department of multilingual intellectual company”. The choice of the topic is based on the fact that the company is multinational, with complicated organizational culture.
The objective of the thesis is to determine the organizational culture type of the client support department in company X and to develop proposals for the improvement and adjustment of organizational culture in multilingual company.
The thesis consists of 3 parts. The 1st part includes theory about organizational culture, in the 2nd part the company X is analyzed, in the 3rd part the analysis of survey and interview is made. During the thesis the author developed practical conclusions and proposals.
The bachelor thesis consists of 67 pages, 19 pictures, 15 tables, 3 appendixes.