Biznesa veidošana un tā pamatojums
Author
Ozoliņa, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Svarīga vērtība uzņēmējdarbībā ir zināšanas. Uzņēmējam jābūt domājošam, spējīgam uztvert pārmaiņas. Jāprot savas idejas un plānus secīgi sakārtot, izvērtēt šodienas situāciju valstī, kā arī analizēt informāciju un statistiskos datus.
Visur uz pasaules ir atzīta vidējo un mazo uzņēmumu loma ekonomikas procesu izaugsmē. Lai uzņēmums varētu nest labumu sev un sabiedrībai ir jāveidojas pozitīvai un dinamiskai uzņēmējdarbības videi, kura motivētu esošs un topošos uzņēmējus piedalīties savu uzņēmumu attīstībā, pilnveidošanā un valsts ekonomikas izaugsmes procesos.
Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt organizācijas iekšējās vides elementus topošajam uzņēmumam „Radošā darbnīca „Anjo Arja”” un izstrādāt priekšlikumus topošajam uzņēmējam jauna uzņēmuma izveidē un iekšējās vides veidošanā. The knowledge has a great importance for the entrepreneurship.
The entrepreneur should constantly search for the ways for improvement and development as well as be able to meet the challenges of the changing business environment. It is important to organize own ideas and plans in the right order, analyze the current situation in the country as well as the available information and data statistics.
The role of the small and medium size companies for the growth of economic processes is recognized worldwide. Therefore, it is important to develop the positive business environment.
The goal of the bachelor thesis is to analyze the internal environment elements for the potential company „Radošā darbnīca „Anjo Arja”” and prepare for it the recommendations in terms of company creation and development of its internal environment.