Klientu lojalitātes veidošana uzņēmumā „Latvijas Mobilais Telefons” Ltd.
Author
Šinauska, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņa, Maruta
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Klientu lojalitātes veidošana uzņēmumā „Latvijas Mobilais Telefons” SIA”. Zinātniskajā darbā autores galvenokārt pievērsušās vienai no būtiskākajām problēmām uzņēmējdarbībā - ilgtermiņa attiecību veidošanai ar klientu, kas ir viens no pamata faktoriem jebkura uzņēmuma attīstībai un konkurētspējas nodrošināšanai. Balstoties uz dažādiem informācijas avotiem, bakalaura darbā tiek veikta klientu lojalitātes veidojošo faktoru analīze konkrētajā uzņēmumā.
Pētnieciskais darbs strukturāli veidots trīs pamata nodaļās. Pirmā nodaļa sevī ietver zinātniskās literatūras bāzi un aktualitātes pamatojumu, otrajā daļā tiek pētīts uzņēmums „Latvijas Mobilais Telefons” SIA, analizēti uzņēmuma piedāvātie tarifu plāni un tā tēla veidošana. Trešā darba nodaļa ietver autoru pētījumu par klientu lojalitāti un to veicinošajiem faktoriem, veikta uzņēmuma LMT klientu anketēšana, laika posmā no 2013.gada 30.aprīļa līdz 7.maijam.
Balstoties uz minētajās trīs darba nodaļās iegūto info Bachelor's work title is "Creation of customer loyalty in company „Latvijas Mobilais Telefons” Ltd. In this scientific work authors mainly address to one of the fundamental problems in business - building long-term relationships with customers, which is one of the main factors for any enterprise development and competitiveness. Based on various sources of information, customer loyalty analysis is carried out in enterprise ,,Latvijas Mobilais Telefons".
Work structurally composed of three main sections. First chapter includes a database of scientific literature and current events. Second part explores company "Latvijas Mobilais Telefons", analyzes the company's proposed tariff plans and image building. Third chapter contains authors research on customer loyalty and contributing factors in enterprise LMT. Customer survey has been taken from April 30, 2013 to May 7, 2013.
Based on acquired information in these three chapters, the authors has done conclusions and proposals for long-term c