Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorĒrmanis, Didzisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:23Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other30174en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14342
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Klientu apmierinātības pilnveidošanas iespējas uzņēmumā „DLW Latvija””. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām ,izpētīt klientu apmierinātību ar sniegtajiem pakalpojumiem uzņēmumā „DLW Latvija”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus klientu apmierinātības paaugstināšanai. Iegūtie pētījuma rezultāti sniedz informāciju par klientu apmierinātību ar SIA „DLW Latvija” piedāvājumu un apkalpošanas kvalitāti. Bakalaura darba struktūru veido anotācijas latviešu un angļu valodā, ievads, trīs nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un priekšlikumi par aplūkojamo tēmu, pielikumi un literatūras un avotu saraksts. Bakalaura darba apjoms ir 77 lapas un 3 pielikumi. Tas satur 9 tabulas, 13 attēlus un 58 literatūras avotus. Atslēgvārdi: klientu apmierinātība, kvalitāte, transporta nozare.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor’s paper is „Possibilities for improvement of customer satisfaction in company „DLW Latvija””. The aim of this paper is based on theoretical conclusions, thus allowing to study customer satisfaction of services provided by „DLW Latvia”, Ltd, also – to identify shortcomings and suggest solution for improvement of customer satisfaction level. The acquired results also gives an information about customer satisfaction level with offers and quality of service provided by „DLW Latvija”, Ltd. The bachelor’s paper has the following structure – annotations in Latvian and in English, introduction, followed by three chapters with subdivisions, conclusions containing suggestions, annexes and list of literature and sources. The volume of the bachelor’s paper is 77 pages and 3 annexes, containing 9 charts, 13 pictures and 58 sources of literature. The used key words are: client satisfaction, quality and transport sector.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlientu apmierinātības pilnveidošanas iespējas uzņēmumā DLW Latvijaen_US
dc.title.alternativePossibilities for customer satisfaction improvement in DLW Latvija companyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record