Show simple item record

dc.contributor.advisorBaumane-Vītoliņa, Ilonaen_US
dc.contributor.authorLavrenova, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:24Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other30265en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14345
dc.description.abstractJebkuras uzņēmējdarbības pamatā ir tās efektivitātes analīze un uzlabošana. Pētāmais uzņēmums – SIA Cido Grupa – ir liels ražošanas uzņēmums, kas nodarbojas ar bezalkoholisko dzērienu ražošanu un tirdzniecību. Ir zināms, ka, pētot uzņēmuma efektivitāti, ir iespējams uzņēmējdarbību analizēt pēc vairākiem parametriem. Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt SIA Cido Grupas tirdzniecības pārstāvju darba efektivitātes uzlabošanas iespējas, jo pārdošanas nodaļa ir viena no svarīgākajām un lielākajām uzņēmuma nodaļām, kas tiešā veidā nodrošina ražoto preču pārdošanu klientiem. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kā arī no izmantotās literatūras un avotu saraksta. Bakalaura darbam ir 6 pielikumi. Bakalaura darba apjoms ir 63 lapas, tas satur 2 tabulas un12 attēlus.en_US
dc.description.abstractAs a basis for each corporation is the analysis of efficiency. Company of this research is the largest non-alcoholic beverage production company Cido Grupa Ltd. It is known that company’s efficiency can be analyzed using several parameters. The main aim of this Bachelor is to analyze the increase of efficiency of sales representatives as they are the ones who are directly responsible for selling produced products. Bachelor consists of introduction, 3 parts, conclusions and suggestions, as well as literature list. There are 6 appendices. Bachelor consists of 63 pages, 2 tables and 12 figures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „LITAVA” produktu attīstība un tirgus stratēģijaen_US
dc.title.alternativeSIA „LITAVA” development and marketing strategyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record