Stratēģijas izstrādes nozīme uzņēmuma „SRR” darbības efektivitātes paaugstināšanā
Author
Marcinkeviča, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vilka, Inga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Rūpīgi pārdomāta un mērķtiecīga stratēģiskā vadīšana, kas balstīta uz analīzi, nepieciešama uzņēmumu maksimāli efektīvu rezultātu sasniegšanai, var novērst būtiskas kļūdas un samazina neracionālu resursu izmantošanu.
Bakalaura darba pētījuma mērķis ir izpētīt A/S „SRR” stratēģiskās vadīšanas procesu, noteikt uzņēmuma stratēģijas izstrādes nepieciešamību un nozīmi, veikt secinājumus un sagatavot priekšlikumus par stratēģijas pilnveidošanas iespējām, lai rezultātā paaugstinātu uzņēmuma darbības efektivitāti.
Darbā izklāstīta stratēģiskās vadīšanas būtība un teorētiskie aspekti, izpētīts stratēģiskās vadīšanas process, analizēts uzņēmums „SRR” un tā stratēģiskās vadīšanas process, izmantojot dokumentu izpēti, darbinieku anketēšanu un interviju ar vadītāju.
Darba apjoms 99 lpp., attēlu skaits - 25, tabulu skaits - 7, pielikumu skaits - 6.
Atslēgvārdi: stratēģija, stratēģiskā vadīšana, plānošana, uzņēmuma analīze. Carefully developed and targeted strategic management, which is based on an analysis, is required for the most effective results of companies, is able to prevent essential mistakes and reduces irrational use of resources.
The objective of the Bachelor’s Thesis is to analyze the company’s „SRR” strategic management process, to identify a necessity and importance of the company’s strategy development, to make conclusions and to prepare propositions on a strategy improvement options for the company’s efficiency and effectiveness increase.
In the Thesis, the essence and theory aspects of strategic management are described, strategic management process is explored, the company „SRR” and its strategic management process are analyzed through a research of documents, a questionnaire of employees and an interview with the manager.
The Thesis is written on 99 pages, number of images is 25, number of tables - 7, number of annexes - 6.
Keywords: strategy, strategic management, planning, organizational analysis.