Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķis, Henrijsen_US
dc.contributor.authorBrusbārdis, Armandsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:24Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other30343en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14349
dc.description.abstractMūsdienu tirgus attīstība un virzība nebūtu iespējama bez jaunu produktu ievešanas tajā. Katru dienu uzņēmumi visā pasaulē uzsāk veidot un ražot kādu jaunu produktu. Lai jaunais produkts nonāktu līdz pircējam, ir garš, ilgs un darbietilpīgs process, kas prasa resursus (gan cilvēka, gan materiālos). Ar vārdu “jaunums” mēs saprotam preci vai pakalpojumu, kuru potenciālie klienti saprot kā kaut ko vēl nebijušu. Laikā, kurā dzīvojam viena no aktuālākajām tēmām ir ekoloģija, un tomēr mūsu ikdiena sastāv no iekārtām un mašīnām, kuru darbināšanai nepieciešama degviela. Šobrīd svarīgi ir savienot šīs divas pretējās lietas, jo arvien aktīvāka kļūs cilvēku darbība, lai dzīvotu ekoloģiskāk ne vien ar domu par nākotnes paaudzēm un resursu izsīkšanu, bet kā to sākt jau tagad. Degviela, kas tiek ražota no bioloģiskiem produktiem ar savām īpašībām ir jaunums degvielas tirgū, taču ir daudzi šķēršļi konkrēti šī produkta ieviešanai gan no likumdošanas puses, gan no konkurentu puses. Darba izstrādē izmantotas šādas pētījuma metodes: literatūras analīze, konkurentu analīze, SVID analīze un jāunā degvielas produkta pastiprināta analīze. Bakalaura darba autors izstrādāja virkni secinājumus un izvirzīja priekšlikumus uzņēmumam SIA Neste Latvija, lai jaunais degvielas produkts tiktu veiksmīgāk ieviests tirgū. Bakalaura darbā tika izmantoti vispārējā un speciālā literatūra, statistikas dati, nepublicētie materiāli un interneta resursi. Bakalaura darbs uzrakstīts uz 64 lapām, satur 4 tabulas un 18 attēlus. Darba izstrādei izmantoti 20 dažādi literatūras un informācijas avoti.en_US
dc.description.abstractToday market development and progress would be almost impossible without introduction of new products into it. Every day companies around the world is starting to develop, make and produce some new products. Long and laborious process is needed for the new product to arrive to a future buyer which takes great amount of human and material resources. With a word „new” or „novelty” we understand either product or service which is unprecedented in eyes of potential buyers or clients. In the time we are living in ecology is one of the most relevant topics around and yet our everyday life is full of equipment and machines which takes fuel to work. So that is why it is very important to unite these two opposites because more and more everyday people are thinking not only about the bright and ecologically clean future but they want to live in it the sooner the better. Fuel made of biological products (biomass) with all new properties and differences is new to fuel market and still has many challenges and obstacles made by both governments and competition. Following research methods were used for the development of this Bachelor thesis: Literary Analysis, Analysis of competition, SWOT analysis and in-depth analysis of new fuel product. The author of this Bachelor thesis made series of conclusions and proposals to Neste Latvija so the new product could be introduced to a market more successful and with fewer problems. General and special literature, statistics, unpublished materials and internet resources were used in making this Bachelor thesis. Bachelor thesis is written on 71 pages, contains 4 tables and 18 images. 20 different materials of literature and information were used in thesis preparation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSauna produkta „NEXBTL” ieviešana degvielas tirgūen_US
dc.title.alternativeNew product „NEXBTL” introduction in the market of fuelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record