Provokatīvās reklāmas lietošana.
Открыть
Автор
Purpiša, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šodienas sabiedrībā cilvēki katru dienu sastopas ar reklāmām. Lai patērētājs ievērotu tieši kādu konkrētu reklāmu, uzņēmumiem jādomā, kā to izcelt. Viena no iespējām ir provokatīvā reklāma. Šādu motīvu izmantošana pēdējā laikā ir izraisījusi plašas diskusijas par to, cik tas ir ētiski un efektīvi. Tā kā izplatītākais provokatīvo reklāmu veids pašlaik ir seksuāla satura reklāma, autore kā mērķi izvirzīja izpētīt, kāda ir seksuālo motīvu izmantošanas ietekme.
Darbā aplūkota reklāmas nozīme marketinga komunikācijā, provokatīvās reklāmas būtība, definēts jēdziens „seksuālie motīvi”, plaši aplūkotas seksuālo motīvu izmantošanas pieejas un elementi. Tāpat salīdzināti dažādu autoru viedokļi par seksuālo motīvu izmantošanas priekšrocībām un trūkumiem. Aplūkots autores veiktais pētījums, tā gaita, rezultāti. In today’s society people faces thousands of commercials and advertisements everyday. One of the ways advertisers use is provocation. Most popular is use of sexual appeals in advertising. This has lead to the purpose of this thesis, which is to investigate the effect of sexual appeals use in advertising – does it create favorable responses on brand recall and intention to purchase or not.
Authoress contemplate advertising’s role in marketing communication, define provocative edvertisement and its elements, explore how advertisers play upon our most basic primitive instincts. There are described different approaches and kinds of sexual context in advertising related to men and women. The findings of this study shows that use of sexual motives in advertising couse recall to brand but it doesn’t create intention to purchase.