Pasažieru lojalitātes programmas "N.O.V.A." nozīme VAS Starptautiskās lidostas "Rīga" klientu attiecību vadīšanā
Autor
Ozoliņa, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2007Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba ”Pasažieru lojalitātes programmas “N.O.V.A.“ nozīme VAS Starptautiskās lidostas “Rīga“ klientu attiecību vadīšanā” mērķis ir izpētīt un pilnveidot lidostas “Rīga” pasažieru lojalitātes programmas N.O.V.A. nozīmi klientu attiecību vadīšanā, noskaidrot programmas N.O.V.A. priekšrocības un trūkumus, kā arī tās nozīmi klientu attiecību veidošanā.
Lojālo klientu aptaujas rezultātā autore secina, ka programmai ir attīstības potenciāls un atbalsts klientu vidū, bet nepieciešama nopietna pārstrāde visās pamata jomās. Pētījumi liecina, ka Latvijas aviācijas tirgus īpatnības, kā arī Starptautiskās lidostas “Rīga” mārketinga departamenta dalība pasažieru lojalitātes programmā nerada un neveicina priekšnoteikumus, lojalitātes programmas “N.O.V.A.” pozīciju nostiprināšanai pasažieru plūsmas piesaistīšanā Starptautiskajai lidostai “Rīga”. The aim of Bachelor’s work is ‘The Role of Passenger Loyalty Program “N.O.V.A.” in Customer Relationship Management of Riga International Airport’ is to analyze and improve passenger loyalty program ‘N.O.V.A.’ and its role in CRM of Riga Airport, to find out its advantages and disadvantages and to prepare proposals for its improvement and development.
Loyal customer survey showed that program has potential for development, but does not fulfill client needs and expectations meaning that it has to be reconsidered in all its basic aspects. Analyses show that tendencies of the present aviation market in Latvia, involvement of Marketing Department of Riga Airport in development of passenger loyalty program N.O.V.A. do not constitute grounds for the program to mend its position in attracting more passengers to Riga International Airport.