Show simple item record

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīneen_US
dc.contributor.authorLiepiņš, Jurisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:26Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:26Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31560en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14366
dc.description.abstractBakalaura darbs Vadības zinību bakalaura studiju programmas Tirgvedības studiju virzienā ar darba nosaukumu „Jaunu produktu virzīšana un reklāma preču tirgū”, izstrādāts , lai saprastu produkta virzīšanas un stimulēšanas paņēmienus preču tirgū, reklāmas būtību un paņēmienus, komunikāciju formas aprakstīt reklāmas būtību, definīcijas, veidus un funkcijas. Darbā apkopota teorētiskā informācija, kurā izmantoti dažādi Latvijas, Krievijas, gan ārzemju autoru darbi, kā arī mūsdienīga informācija par reklāmu, tās efektivitātes vērtēšanu Latvijā., tāpēc darbam vairāk ir informatīvs raksturs. Bakalaura darbā izmantotas teorētiskās, empīriskās izpētes metodes un tas sastāv no 97. lapām,11. attēliem, 3. tabulām un 1. pielikumaen_US
dc.description.abstractBachelor Thesis in Bachelor study program in Management, majoring in Marketingwith title „New Product Promotion and Advertisement in Product Market” to work out of the thesis provides the summary of theoretical information with reference to various Latvian, Russian and foreign auhors.Practical part of the Thesis provides summary of up-to-date information about the evaluation of advertising efficiency in Latvia . therefore, the nature of Thesis is rather informative. Methods used in work be theoretical investigation methods, empiric investigation methods – observation Amount of Thesis be 97. pages, 11. illustrations, 3. tabeles, 1.annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleJaunu produktu virzīšana un reklāma Latvijas preču tirgū.en_US
dc.title.alternativeNew product promotion and advertisement in product market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record