Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorPolijektovs, Vladislavsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:26Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:26Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31608en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14368
dc.description.abstractVladislavs Polijektovs. Bakalaura darbs A/S „Rīgas piena kombināts” mārketinga stratēģijas pilnveidošana krīzes situācijā. Bakalaura darbā analizēta A/S „RPK” mārketinga stratēģija Latvijas piena nozares tirgū. Ka arī izstrādāta mārketinga stratēģījas pilnveidošanas virzieni ekonomiskās krīzes apstākļos. Pirmajā nodaļā pētīti mārketinga stratēģiskās plānošanas teorētiskie aspekti; otrajā nodaļā veltīta Latvijas piena un piena produktu nozares atīstības dinamikas analīzem un perspektīvu novērtēšanai. Trešajā nodaļā tika anlizētas A/S “RPK” mārketinga stratēģijas atbilstības esošai tirgus situācij; ceturtajā nodaļā apkopoti piena produktu pircēju aptaujas rezultāti, kā arī izstrādāti A/S “RPK” mārketinga stratēģijas pilnveidošanas virzieni. Darba apjoms 91 lapaspuses, tajā ir 18 attēli, 10 tabulas un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga stratēģija, piena produktu nozare, ekonomiskās krīzes situācija, mārketinga stratēģijas pilnveidošanas virzienu izstrāde.en_US
dc.description.abstractThe author of the bachelor paper: Vladislavs Polijektovs. The title of the bachelor paper: Joint Stock Company „Rīgas piena kombināts” marketing strategy improvement in economic crisis situation. In the bachelor paper the marketing strategy of joint stock company “RPK” in Latvian dairy products branch market is analyzed. The directions of marketing strategy development in economic crisis conditions are worked out as well. In the first part of the bachelor paper the theoretical aspects of marketing strategic planning are studied. The second part contains the analyses of Latvian dairy and dairy produce branch development dynamics and the evaluation of its perspectives. In the third part marketing strategy capabilities of Joint Stock Company “RPK” for current market situation are analysed. In the fourth part the results of dairy produce customers questionnaire are summarized, as well as development directions of Joint Stock Company “RPK” marketing strategy are worked out. The bachelor paper contains 91 pages, 18 images, 10 tables and 2 appendices. Key words: marketing strategy, dairy produce branch, economic crisis situation, the direction development of marketing strategy improvement.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleA/S "Rīgas piena kombināts" mārketinga stratēģijas pilnveidošana krīzes situācijāen_US
dc.title.alternativeStock company A/S "Rīgas piena kombināts" marketing Strategy Improvement in Economic Crisis Situationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record