Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorSkraustiņa, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:27Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:27Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32180en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14384
dc.description.abstractUzņēmumos nav pietiekamas informācijas par iekšējo un ārējo vidi, kas nepieciešama stratēģiskajai plānošanai. Turklāt parasti pastāv arī pieredzējušo vadītāju un darbinieku trūkums, kuri ir spējīgi izpētīt un izanalizēt vidi, kurā uzņēmums darbojas, lai varētu izstrādāt un īstenot stratēģijas. Formālā plānošana var izveidot būtisku labvēlīgu faktoru virkni uzņēmējdarbības organizēšanai. Bakalaura darba mērķis ir vērtēt divu sporta preču veikalu (uzņēmumu SIA „Sportland” un SIA „Unisports”) vides faktorus, kas nepieciešami stratēģiskās plānošanas procesā. Darbā sākotnēji tiek aplūkots stratēģijas jēdziens un posmi, kā uzņēmumā norisinās stratēģiskās vadīšanas process un svarīgākais no posmiem – vides analīze, lai izprastu tās būtisko lomu stratēģiskajā plānošanā – teorētiski un analītiski. Nākamajās divās nodaļās autors aplūko un analizē uzņēmumus SIA „Sportland” un SIA „Unisports” . Pēdējā nodaļā ir autora veiktais pētījums, lai salīdzinātu iepriekš analizētos uzņēmumus. Pētījuma nobeigumā autors sniedz secinājumus un priekšlikumus par pētīto uzņēmumu darbības uzlabošanu. Bakalaura darbs sastāv no 85 lapām., 31 attēliem, 2 tabulām un 1 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThere is not enough information about inside and outside environment in enterprises, which is useful for strategic planning. Besides there is usually a lack of experienced managers and workmen who are able to research and analyse the environment where an enterprise is occupied to develop and realize strategies. Official planning can form a chain of essential beneficial factors to organize business activities. The aim of bachelor work is to evaluate environment factors of two shops for sport articles (enterprise Ltd “Sportland” and Ltd “Unisports”), which are necessary in strategic planning process. Originally in work there is inspected a concept and stages of strategic management process and the most important of stages – analysis of environment to understand its essential role in strategic planning – theoretical and practical. In two next chapters the author is studying and analysing enterprises Ltd “Sportland” and Ltd “Unisports”. In the latest chapter there is done author’s research to compare previous analysed enterprises. At the end of research the author offers conclusions and suggestions about improvement of action of researched enterprises. Bachelor work consists of 85 pages, 31 pictures, 2 tables and 1 appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMazumtirdzniecības uzņēmumu vides faktoru analīze kā nozīmīgs stratēģiskās plānošanas posmsen_US
dc.title.alternativeAnalyses of environment factors of retail trade enterprises as an important stage of strategic planningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record