Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorIvanovs, Ingarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:28Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32424en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14398
dc.description.abstractBakalaura darba tēma „SIA „Aerodium” mārketinga darbības analīze”. Bakalaura darba mērķis, izpētīt SIA „Aerodium” veiktos mārketinga darbības pasākumus un to plānošanu uzņēmumā, kā arī izstrādāt priekšlikumus mārketinga darbības uzlabošanai. Bakalaura darba pirmajā nodaļā ir aprakstīts par mārketinga kompleksa elementiem, darbības procesiem, plānošanas stratēģiju, mārketinga pētījumiem un starptautiskā mārketinga īpatnībām. Bakalaura darba otrā nodaļa ietver sevī informāciju par SIA „Aerodium” darbības vispārēju raksturojumu un piedāvāto produktu raksturojumu. Trešā nodaļa apkopo informāciju par uzņēmuma veiktajiem mārketinga darbības pasākumiem. Bakalaura darba ceturtajā nodaļā tiek aprakstīts par starptautiskās izstādes World Expo 2010 projektu, tā vēsturi, kā arī par SIA „Aerodium” kā dalībnieku šajā izstādē. Piektā nodaļa iekļauj sevī bakalaura darba autora veiktos pētījums un secinājumus par apmeklētāju skaitu un nolidotajām minūtēm uzņēmuma piedāvātajā pakalpojumā. Pētījuma daļā tika izpētīts, kāpēc apmeklētāju skaits ar katru gadu samazinās un rezultāti pamatoti ar priekšlikumiem. Bakalaura darba apjoms ir 68 lpp., kur ir ievietotas 12 tab., 13 att., un 7 pielikumi.en_US
dc.description.abstractBachelor's theme is Ltd. „Aerodium " analysis of marketing activities". Bachelor's work aims to explore Ltd. „Aerodium "steps taken by marketing activities and planning company, and to develop proposals for improving marketing activities. Bachelor's work in the first chapter describes the marketing of complex elements, processes, planning strategies, marketing research and international marketing contexts. Bachelor's working the second chapter includes information about the Ltd. „Aerodium ", a general profile and characteristics of the products offered. The third chapter summarizes the information about the company's marketing activities undertaken measures. Bachelor's work is described in the fourth chapter of the international exhibition World Expo 2010 project, its history, as well as the company "Aerodium" as a participant in this exhibition. The fifth chapter includes undergraduate work taken by the author of the study and conclusions about the number of visitors and flown minutes in the company's proposed service. Part of the study was to examine why the number of visitors each year goes down and will reduce the results based on the proposals. Bachelor's workload is 68 p., where is 12 tab., 13 fig., and 7 appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.title„SIA Aerodium” mārketinga darbības analīzeen_US
dc.title.alternative“SIA Aerodium” marketing activity analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record