Interneta nozīme Latvijas patērētāju lēmuma pieņemšanas procesā tūrismā
Author
Lukjanova, Una
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi sniegt priekšlikumus Latvijas tūrisma uzņēmumiem interneta vietņu uzlabošanai, tādējādi veicinot interneta izmantošanu patērētāja lēmuma pieņemšanas procesā.
Darba ietvaros noskaidroti patērētāju lēmuma pieņemšanas teorētiskie aspekti, to specifika tūrisma industrijā. Analizēta informācijas nozīme lēmuma pieņemšanas procesā, īpašu uzmanību pievēršot internetam kā galvenajam informācijas avotam.
Autore veikusi pētījumu Latvijas iedzīvotāju vidū, noskaidrojot to informācijas meklēšanas paradumus, interneta vides vērtējumu un interneta nozīmi lēmuma pieņemšanas procesā par tūrisma produkta pirkumu, kā arī veikusi Latvijas un ārzemju tūrisma vietņu salīdzinājumu.
Bakalaura darba apjoms- 1 lpp., darbā iekļauti 2 attēli, 3 tabulas, 3 pielikumi.
Atslēgvārdi: lēmuma pieņemšanas process, internets, informācijas avoti, tūrisms Goal of bachelor’s thesis is to present proposals for Latvian tourism enterprises to improve web sites, thereby facilitating use of the Internet in consumer's decision-making process.
Within the confines of thesis, theoretical aspects of consumer decision-making and their specificity in tourism industry are ascertained. The role of information in decision-making process is analized, focusing on the Internet as a primary information source.
The author conducted a study among the Latvian consumers, identifying their information search behavior, assessment of Internet environment and the role of Internet in decision-making process of the tourism product , Latvian and foreign tourist sites are compared as well.
Bachelor's theses consist of 1. pages, including 2 pictures, 3 tables, 3 appendices.
Keywords: decision-making process, Internet, information sources, tourism