• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Darba organizācija SIA "North Hub Services" pasažieru apkalpošanas nodaļā

Thumbnail
View/Open
303-33044-Jevdonina_Jekaterina_jj08100.pdf (2.824Mb)
Author
Jevdoņina, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrīte, Vizma
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Jekaterina Jevdoņina. Bakalaura darbs. Darba organizācija SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļā. – Rīga: Latvijas Universitāte, 2013. – 71 lpp. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot darba organizāciju noteicošos faktorus un izstrādāt darba organizācijas pilnveidošanas priekšlikumus uzņēmuma SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļā. Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi: 1.Izpētīt darba organizācijas īpatnības mainīgā vidē; 2.Raksturot uzņēmuma SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļu; 3.Veikt darba organizāciju ietekmējošo aspektu analīzi uzņēmuma pasažieru apkalpošanas nodaļā ar nolūku izdalīt uzņēmuma darba organizācijas trūkumus; 4.Izvērtēt SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļas darba organizācijas pilnveidošanās iespējas. Autore izstrādā priekšlikumus SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļas darba organizācijas uzlabošanai un efektīvākai resursu izmantošanai uzņēmuma mērķu sasniegšanai. Bakalaura darba apjoms ir 71 lappuses, tas satur 5 tabulas, 27 attēlus un 24 izmantotās literatūras avotus. Atslēgvārdi: darba organizācija, darba ražīgums, resursu plānošana.
 
Jekaterina Jevdonina. The Bachelor’s paper. Work organization at passenger handling department of North Hub Services Ltd. – Riga: University of Latvia, 2013. – 71 pages. The aim of the Bachelor’s paper is to highlight aspects that define work organization and to provide suggestions for work organization improvements at passenger handling department of North Hub Services Ltd. The following tasks were performed to achieve the aim: 1.Exploration of work organization features in the changing environment; 2.Description of passenger handling department of North Hub Services Ltd.; 3.Analysis of work organization aspects at passenger handling department to define its weaknesses; 4.Evaluation of the possible improvements of work organization at passenger handling department of North Hub Services Ltd. Author provides suggestions on work organization improvements and efficient resource planning at passenger handling department in order to achieve North Hub Services Ltd. main goals. The Bachelor’s paper consists of 71 pages, it contains 5 tables, 27 pictures and 24 literature quarries. Keywords: work organization, productivity, resource planning.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14418
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV