Darba organizācija SIA "North Hub Services" pasažieru apkalpošanas nodaļā
Author
Jevdoņina, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrīte, Vizma
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Jekaterina Jevdoņina. Bakalaura darbs. Darba organizācija SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļā. – Rīga: Latvijas Universitāte, 2013. – 71 lpp.
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot darba organizāciju noteicošos faktorus un izstrādāt darba organizācijas pilnveidošanas priekšlikumus uzņēmuma SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļā.
Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi:
1.Izpētīt darba organizācijas īpatnības mainīgā vidē;
2.Raksturot uzņēmuma SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļu;
3.Veikt darba organizāciju ietekmējošo aspektu analīzi uzņēmuma pasažieru apkalpošanas nodaļā ar nolūku izdalīt uzņēmuma darba organizācijas trūkumus;
4.Izvērtēt SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļas darba organizācijas pilnveidošanās iespējas.
Autore izstrādā priekšlikumus SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļas darba organizācijas uzlabošanai un efektīvākai resursu izmantošanai uzņēmuma mērķu sasniegšanai.
Bakalaura darba apjoms ir 71 lappuses, tas satur 5 tabulas, 27 attēlus un 24 izmantotās literatūras avotus.
Atslēgvārdi: darba organizācija, darba ražīgums, resursu plānošana. Jekaterina Jevdonina. The Bachelor’s paper. Work organization at passenger handling department of North Hub Services Ltd. – Riga: University of Latvia, 2013. – 71 pages.
The aim of the Bachelor’s paper is to highlight aspects that define work organization and to provide suggestions for work organization improvements at passenger handling department of North Hub Services Ltd.
The following tasks were performed to achieve the aim:
1.Exploration of work organization features in the changing environment;
2.Description of passenger handling department of North Hub Services Ltd.;
3.Analysis of work organization aspects at passenger handling department to define its weaknesses;
4.Evaluation of the possible improvements of work organization at passenger handling department of North Hub Services Ltd.
Author provides suggestions on work organization improvements and efficient resource planning at passenger handling department in order to achieve North Hub Services Ltd. main goals.
The Bachelor’s paper consists of 71 pages, it contains 5 tables, 27 pictures and 24 literature quarries.
Keywords: work organization, productivity, resource planning.