Show simple item record

dc.contributor.advisorIvaščuks, Vadimsen_US
dc.contributor.authorBerga, Janīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:31Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33115en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14421
dc.description.abstractInternacionalizācijas apstākļos uzņēmumiem ir svarīgi spēt veiksmīgi paplašināt savu darbību. Šī pētījuma mērķis ir noteikt, kuras ieejas stratēģijas atbilstu Lielbritānijas uzņēmuma „MyHobbyShop” paplašināšanās procesam Latvijā, balstoties uz uzņēmuma līdzšinējo pieredzi ASV. Darba uzdevumi ir noteikt iemeslus uzņēmumu lēmumam paplašināties, izpētīt uzņēmumu darbības mēroga koncepcijas un izvērtēt ieejas stratēģijas pēc to sarežģītības un riska pakāpes. Tāpat darba uzdevumos ietilpst – raksturot un novērtēt „MyHobbyShop” darbības attīstības rādītājus, analizēt uzņēmuma ieeju ASV tirgū un, vadoties pēc iegūtajiem datiem, izvērtēt uzņēmuma nākamo potenciālo paplašināšanos. Rezultātā ir noteiktas trīs piemērotākās stratēģijas ieejai Latvijas tirgū, kā arī veikta uzņēmuma attīstības prognoze tuvākajiem 10-15 gadiem.en_US
dc.description.abstractWithin the process of internationalization it is crucial for businesses to be able to expand successfully. The aim of this research is to determine the most suitable entry modes for the expansion of the British company “MyHobbyShop” into Latvia, taking into account its past experience in the US market. Tasks of this paper are to examine a business’s reasons for expansion, to explore the approaches to international market development and to evaluate the entry modes by their level of difficulty and risk involvement. Also, tasks are to assess data on the working progress of „MyHobbyShop”, to analyze its entry into US and to evaluate the company’s next potential expansion. As a result, there are three most suitable entry modes determined for entering Latvian market and a development forecast made for the company’s next 10-15 years.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLielbritānijas uzņēmuma ,,MYHOBBYSHOP"paplašināšanās iespējas: ieieja Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeExpansion opportunities for the British company "MyHobbyShop": entering Latvian marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record