Darbinieku motivācija uzņēmumā "Draugs"
Autor
Risa, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņa, Maruta
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēmats - Darbinieku motivācija uzņēmumā „Draugs”.
Bakalaura darba mērķis – veikt A/S „Draugs” personāla motivācijas sistēmas izpēti un izstrādāt priekšlikumus darbinieku motivācijas uzlabošanai uzņēmumā.
Darbs sastāv no ievada, četram pamatnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā ir sniegta informācija par mūsdienu motivācijas teorijam. Otrajā nodaļā ir atspoguļots A/S „Draugs” visparīgs apraksts. Trešā nodaļā ir sniegta informācija par personala politiku kopumā un darbinieku motivējošiem / demotivējošiem faktoriem A/S „Draugs”. Ceturtā analīzes daļā ir pētīts, kā darbinieki attiecas pret apmācības programmu vai tie ir pietiekami motivēti strādāt uzņēmuma labā. Secinājumos un priekšlikumos tika apkopoti darbinieku motivācijas metodes un to uzlabošanas iespējas uzņēmumā A/S „Draugs”. Nobeigumā izmantotās literatūras saraksts un pielikumi.
Darba apjoms ir 63 lapaspuses un taja ir 11 attēli, 4 tabulas u 3 pielikumi.
Atslēgvardi: motivācija, mūsdienu motivācijas teorijas, tirdzniecība, anketēšana. The theme of the bachelour paper is Personal motivation in company „Draugs”.
The purpose of the paper is to make a research of the Join-stock Company „Draugs” personnel motivation system and develop proposals to improve employee motivation in the company. The bachelour paper consists of an introduction, four chapters, conclusions and proposals.
The first section provides an information about contemporary theories of motivation. The second chapter presents a general description of the Join-stock Company „Draugs”. The third section provides an information about the Join-stock Company's „Draugs” general personnel policy and motivating / demotivating factors of the employees. The fourth part of analysis examines an attitude of the employees to the personnel training program - if they are sufficiently motivated to work for the enterprise. The conclusions and proposals were compiled of motivation techniques and possibilities to improve the Join-stock „Draugs” Company. Finally, references and appendices.
The amount of work is 63 pages and it contains 11 figures, 4 tables, etc. 3 appendices.
Keywords: motivation, contemporary theories of motivation, marketing, questionnaires.