Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorKrūma, Signeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:31Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33237en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14428
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Latvijas tūrisma komunikācijas politika starptautiskajā tirgū”. Darba mērķis ir analizēt komunikāciju instrumentus un jauno Latvijas tūrisma zīmolu „Best Enjoyed Slowly” un izstrādāt priekšlikumus zīmola un mārketinga komunikācijas stratēģiju pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām, no kurām pirmajā daļā aplūkota teorija par mārketinga komunikācijas politiku tūrismā. Darba otrajā daļā aplūkota tūrisma nozare un tās attīstība Latvijā. Trešajā daļā aplūkota „Best Enjoyed Slowly” mārketinga stratēģija un komunikācijas politika. Ceturtajā daļā apkopoti aptaujas par „Best Enjoyed Slowly” kā komunikācijas instrumenta uztvere starptautiskajā tirgū rezultāti. Bakalaura darbs sastāv no 77 lapaspusēm, kurās iekļauti 15 attēli, 4 tabulas un 8 pielikumi. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācijas, tūrisma tēls, valsts zīmolsen_US
dc.description.abstractThe topic of bachelor thesis is „Latvian tourism communication policy in international market”. Purpose of this work is communication tools and new Latvian tourism brand „Best Enjoyed Slowly” analyzing and developing suggestions for improvement of this brand and communication tactic. Bachelor thesis consists of four chapters, where first chapter contains processed information about theory of marketing communication policy in tourism. Second chapter contains general statistics of tourism branch and it development in Latvia. Third chapter describes „Best Enjoyed Slowly” marketing tactic and communication policy. Fourth chapter consists of analysis of “Best Enjoyed Slowly” as communication tool conception in international market. Bachelor thesis contains 77 pages that include 15 images, 4 tables and 8 attachments. Key words: marketing communications, tourism image, destination branden_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLatvijas tūrisma komunikācijas politika starptautiskajā tirgūen_US
dc.title.alternativeLatvian tourism communication policy in international marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record