Reklāmas kampaņas izveide, vadība un rezultātu novērtēšana uzņēmumā AS „Latvijas Pasts”.
Автор
Jefimova, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Reklāmas kampaņas izveide, vadība un rezultātu novērtēšana AS „Latvijas Pasts”. Tā mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām izpētīt AS „Latvijas Pasts” reklāmas kampaņas plānošanas un realizācijas procesu, novērtēt kampaņas efektivitāti, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus to novēršanai. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi:
1.Sniegt reklāmas būtības un reklāmas kampaņas organizēšanas teorētisku skaidrojumu;
2.Analizēt AS „Latvijas Pasts” reklāmas kampaņu un novērtēt kampaņas rezultātus;
3.Veikt anketēšanu, noskaidrojot patērētāju viedokli par šo kampaņu un analizēt iegūtos rezultātus;
4.Izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus reklāmas kampaņu pilnveidošanai.
Darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras avotu saraksta un pielikumiem. Darba pirmajā daļā tiks apskatīta reklāmas un reklāmas kampaņas būtība, darba otrajā daļā tiks raksturoti reklāmas kampaņas posmi, un darba trešajā daļā tiks analizēta AS „Latvijas Pasts” reklāmas kampaņa, kā arī analizēti patērētāju aptaujas rezultāti. Darbs var tikt izmantots reklāmas kampaņu raksturošanai.
Darbs sastāv no 98 lapām, 2 tabulām, 42 attēliem, 4 pielikumiem.
Atslēgvārdi
Reklāma, reklāmas kampaņa, reklāmas kampaņas posmi, reklāmas kampaņas plānošana, reklāmas kampaņas vadīšana, reklāmas kampaņas novērtēšana. The title of bachelor paper is "Advertising campaign creation, management and evaluation of results in AS "Latvijas Pasts". The aim of bachelor thesis is on the ground of theoretical aspects to explore the planning and realization process of AS "Latvijas Pasts" advertising campaign, evaluate its efficiency and reveal the faults to give suggestions for their correction. The tasks for achieving the aim:
1.To give the theoretical explanation for the essence of the advertising and organization of advertising campaign;
2.To analyse advertising campaign of AS "Latvijas Pasts" and evaluate its results;
3.To make the questionnaire, that gives the insight into opinion of consumers, and analyse the results;
4.To make conclusions and to give suggestions for improvement of advertising campaigns.
Bachelor paper consists of introduction, three chapters, conclusions and suggestions, the list of used literature and attachments. In the first part of the bachelor paper will be examined the essence of advertising and advertising campaign, in the second part will be described stages of advertising campaign, and in the third part will be analysed AS "Latvijas Pasts" advertising campaign and the results of the consumer survey. This bachelor paper could be used to analyse the advertising campaigns.
The bachelor paper consists of 98 pages, 2 tables, 42 pictures, 4 attachments.
Keywords
Advertising, advertising campaign, stages of advertising campaign, planning of advertising campaign, advertising campaign management, evaluation of advertising campaign.