SIA "Colmann" attīstība Latvijas tirgū
Автор
Adamaitis, Dairis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vitkovskis, Jānis
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā autors pēta un sniedz savus priekšlikumus par uzņēmuma pilnveidošanos un tirgus attīstības iespējām. Latvijas uzņēmumiem ir bijis lielu pārmaiņu laiks 2009-2010. gads, kurā svarīgi bijis ne tikai rūpīgi novērtēt līdzšinējo biznesa attīstību, bet arī meklēt iespējas ekonomikas recesijas periodā nodrošināt pārdomātu uzņēmuma darbības plānošanu un turpināt savu biznesu.
Darbs sastāv no 3 daļām 62 lappusēm, t.s. 3 tabulām, 6 attēliem.
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt tālāko uzņēmuma SIA „Colmann” rīcības virziens attīstībai Latvijas tirgū.
Bakalaura darba 1. un 2. nodaļā (teorētiska daļa) ir analizēti uzņēmuma iekšējā un ārējās vides faktori un apstākļi, tā attīstības iespējas Latvijā, kā arī apskatīti „miks” mārketinga elementi. Izvērtētas uzņēmuma attīstības tirgus iespējas, kā arī atpazīstamības veicināšanas iespējas Latvijas tirgū.
Bakalaura darba 3. daļā (empīriska daļa) veikta SVID analīze, un izanalizēta uzņēmuma iekšējā un ārējā vide. Kā arī uzņēmuma tālākās attīstības iespējas Latvijā.
Atslēgas vārdi: tirgus, konkurence, iekšējā vide, ārējā vide. Bachelor of the author explores and presents its proposals for the development of business and market development. Latvian companies has been a time of change 2009-2010. year, which was not only important to carefully evaluate the current business development, but also look for opportunities for economic recessionary period to ensure a prudent business planning and continue his business.
The work consists of 3 parts of 62 pages, the so-called 3 tables, 6 figures.
Bachelor thesis is to develop future company "Colmann" course of action to the development of the Latvian market.
Bachelor of Work 1. and 2. section (theoretical part) are analyzed company's internal and external environmental factors and conditions, the Latvian development opportunities, as well as look at the "mix" of marketing pieces. Evaluated market opportunities for business development, as well as visibility in the Latvian market.
Bachelor's working 3. of (empirical part) SWOT analysis, and analysis of the company's internal and external environment. As well as the further development of business opportunities for Latvian.
Keywords: market, competition, internal environment, external environment.