Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorDembovska, Gerdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33788en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14457
dc.description.abstractDarba tēma -patērētāju uzvedības pētījums par ēdienu piegādes portālu Hungryhouse.co.uk kā e-komercijas dalībnieku. Autore apraksta patērētāja uzvedības izpētes un e-komercijas teorētiskos aspektus,analizē uzņēmuma Hungryhouse.co.uk. darbību Lielbritānijā,veic aptauju par Hungryhouse.co.uk.pastāvēšanas iespējām Latvijā. Darba mērķis -pamatojoties uz patērētāju uzvedības un e-komercijas teorētiskām atziņām,kā arī uz iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izpētīt ēdiena piegādes portāla Hungryhouse.co.uk darbību, kā arī uzņēmuma attīstības iespējas Latvijā, atklājot nepilnības un sniedzot priekšlikumus to novēršanai. Pirmā nodaļā tiek aprakstīti patērētāja uzvedības izpētēs teorētiskie aspekti. Otrā nodaļa - e-komercijas būtība. Trešajā nodaļā autore veic eksperta - Hungryhouse.co.uk darbinieka interviju un Latvijas iedzīvotāju aptauju. Pētījuma apjoms -72 lappuses,ir iekļautas 3 tabulas, 12 attēli un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: patērētāju uzvedības izpēte, e-komercija, ēdiena piegāde.en_US
dc.description.abstractThe theme -consumer behavior research on food delivery portal Hungryhouse.co.uk as e-commerce participant. The author describes the consumer's research behavior and e-commerce theoretical aspects and analyses company Hungryhouse.co.uk. operations in the UK and development in Latvia. Also included extended survey about Hungryhouse.co.uk. existence opportunity in Latvia. The goal - based on consumer behavior, e-commerce theoretical knowledge and respondent survey, author explores the food delivery Hungryhouse.co.uk development opportunities in Latvia, revealing shortcomings and making proposals to address them. In the first chapter the author describes the theoretical aspects of consumer behavior. The second chapter describes the essence of e-commerce. The third chapter -author made an expert -Hungryhouse.co.uk employee interview and the Latvian population survey. Scope of the study is 72 pages, 3 tables, 13 figures and 2 appendices. Keywords:consumer behavior, e-commerce, food deliveryen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāju uzvedības pētījums par ēdienu piegādes portālu Hungryhouse.co.uk kā e-komercijas dalībnieku.en_US
dc.title.alternativeConsumer behaviour research about food delivery portal Hungryhouse.co.uk as e- commerce participant.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record