Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irinaen_US
dc.contributor.authorGrocevs, Andrejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33825en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14460
dc.description.abstractAndrejs Grocevs. Bakalaura darbs. Uzņēmuma SIA “RīgaRent” konkurētspējas analīze auto nomas tirgū. - Rīga: Latvijas Universitāte, 2013.- 69 lpp. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teoriju, izpētīt SIA „RigaRent” konkurētspējas auto nomas tirgū Latvijā, izstrādāt tālākas attīstības virzienus. Darba mērķa sasniegšanai risināti šādi uzdevumi: 1. Novērtēt auto nomas tirgu potenciālu Latvijā. 2. Izvērtēt aktuālākās teorijas pamatnostādnes konkurences politikā. 3. Novērtēt auto nomas tirgus konkurences līmeni Latvijā. 4. Novērtēt SIA „RigaRent” saimniecisko darbību un mārketinga politiku. 5. Novērtēt SIA „RigaRent” konkurētspēju un izstrādāt tālākas darbības virzienus. Darba teorētiskajā daļā izmantoti dažādi gan Latvijas, gan ārzemju ekonomistu darbi un viedokļi. Vērtējot Latvijas auto nomas tirgu, tiek izmantoti resursi galvenokārt no Latvijas auto nomas federācijas. Raksturojot konkurences līmeni Latvijā kopumā, tiek izmantoti Latvijas Republikas normatīvie akti par konkurenci un ien_US
dc.description.abstractAndrew Grocevs. Bachelor's thesis. RīgaRent” LLC competitive strength analysis in the auto rent market . - Riga: Latvian University, 2013th - 69 p.Bachelor's thesis work is aimed at finding realistic proposals that develop business “RIGARENT” LLC and answer the question how big is the potential market for car rental. Fulfilling the goal of addressing the following tasks: First Rate car rental market potentials in Latvian, this level of competition. Second to evaluate the most actual theories in completive and its application Latvian car rental market. 3rd Rate LLC RigaRent economic activity and marketing policies. 4th Rate LLC Riga Rent competitiveness. Used in the theoretical part of some Latvian and foreign economists; works. Assessing Latvian car rental market, are used primarily in Latvian car rental Federation. Describing the level of competition in Latvian as a whole, is to use the law of competition and information about the World Economic Forum (WEF) released "The Global Compeen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA "RīgaRent" konkurētspēju analīze auto nomas tirgūen_US
dc.title.alternative"RigaRent" LLC competitive strenght analysis in the auto rent marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record