Uzņēmuma "Artelis gandrīz teātris" mārketinga kompleksa analīze un pilnveidošana
Author
Dundurs, Tomass
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Tomass Dundurs. Bakalaura darbs „Uzņēmuma „Artelis – gandrīz teātris” mārketinga kompleksa analīze un pilnveidošana”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, izpētīt SIA „Cirks” iestādes „Artelis – gandrīz teātris” mārketinga kompleksa četrus elementus – produktu, cenu, sadali un virzīšanu tirgū, kā arī sniegt priekšlikumus marketinga kompleksa pilnveidošanai.
Darba 1. nodaļā ir apskatīts mārketinga teorētiskais aspekts. 2. nodaļā autors pievēršas četru mārketinga kompleksa elementu īpatnībām. Darba 3. nodaļā ir analizēti iestādes „Artelis – gandrīz teātris” izvēlētie mārketinga kompleksa elementi. 4. nodaļā autors veic SVID analīzi. Darba 5. nodaļā ir apkopoti klientu aptaujas rezultāti. Darba beigās ir sniegti secinājumi un priekšlikumi pētāmā objekta mārketinga kompleksa pilnveidošanai.
Atslēgas vārdi: mārketinga komplekss, mārketinga kompleksa analīze, 4P’s, mārketings kultūras sfērā. Thomas Dundurs. Bachelor Thesis "Company" Artelis - almost theater "complex marketing analysis and improvement."
Bachelor's work is based on the theory of knowledge of marketing, explore the SIA "Cirks" authorities "Artelis – gandrīz teātris" marketing complex four elements: product, price, distribution and promotion of the market as well as to provide proposals for the improvement of the marketing mix.
First chapter of this thesis describes theoretical aspects of marketing. Second chapter is deidcated to specific traits of four elements of marketing complex. Chapter three contains the analysis of „Artelis – almost theater” marketing complex elements. Chapter four contains SWOT analysis for „Artelis – almost theater”. Chapter five shows the results of customer survey. Finally, author summarizes the results of his research and formulates proposals for the improvement of current marketing complex used by „Artelis – almost theater”.
Keywords: marketing complex, analysis of marketing comp