• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma „Latvija Statoil” mārketinga kompleksa elementu analīze.

Thumbnail
View/Open
303-33969-Laganovska_Iveta_il09032.pdf (2.028Mb)
Author
Laganovska, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma „Latvija Statoil” mārketinga kompleksa elementu analīze Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām un iedzīvotāju aptaujas rezultātiem ,izpētīt mārketinga kompleksa elementus uzņēmumā „Statoil” ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiks aprakstīta mārketinga kompleksa attīstība un raksturoti 5P mārketinga kompleksa elementi. Otrajā darba daļā tiks sniegts apraksts par mārketinga kompleksa elementiem uzņēmumā „Statoil”. Pētījums ir veiks, lai noskaidrotu esošo un potenciālo klientu viedokli par uzņēmuma darbību. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tajā ir izvietoti 31 attēls,3 tabulas un 1.pielikums. Darbs izstrādāts uz 75 lapām un ietver literatūras sarakstu ar 30 informācijas avotiem. Atslēgvārdi: mārketinga kompleksa elementi, degvielas uzpildes stacija.
 
The bachelor work theme is "Company „Latvija Statoil” marketing mix". The aim of bachelor is to make research about marketing mix in company “Statoil”, detect weaknesses and make suggestions for marketing mix improvement. In Bachelor's work theoretical part will be written foundations of marketing mix evolution, and description for 5’P: product, price, place, promotion and people. In the second part of the work, author will write a detailed description of the marketing mix elements of company "Statoil". Research is made to collect customer opinion about marketing mix elements in company “Statoil”. With aim to define customer satisfaction with company work, collect suggestions and comments about the service and entire "Statoil" business. The Bachelor work consists of 3 chapters, 31 images, 7 tables and 1 attachment. Work will be to 75 pages, and includes list of literature consist of 30 informational sources. Keywords: marketing mix elements, a petrol station.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14469
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV