Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorZīverte, Eliseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:35Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34011en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14472
dc.description.abstractElise Niedinga. Bakalaura darbs „Produkta virzīšana starptautiskajā tirgū”. Mūsdienās lielākā daļa uzņēmumu ir starptautiski, jo ir grūti globalizācijas laikmetā strādāt tikai vienā valstī, tāpēc produkta virzīšana starptautiskajā tirgū ir ļoti aktuāla tēma, lai uzņēmums sasniegtu savus mērķus svešā tirgū. Produkta virzīšana starptautiskajā tirgū ir uzņēmējdarbības pamatā – jebkuru pakalpojumu vai produktu ir jāspēj virzīt pie mērķtirgus, tāpēc ikvienam uzņēmumam ir jābūt izpratnei par produkta virzīšanu tirgū, kas sevī ietver: reklāmu, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās attiecības un tiešo pārdošanu. Uzņēmuma ir jāveido tirgum un pieprasījumam atbilstošs sadales kanāls, kurš efektīvi nodrošinās pircējus ar uzņēmuma produkciju. Elektroniskā komercija šobrīd ir ļoti aktuāla, katram uzņēmumam ir jādomā, kā pasniegt informāciju un uzņēmumu piedāvājuma klāstu globālajā tīmeklī.en_US
dc.description.abstractAnotation Elise Niedinga. Bachelor thesis in „Product promotion in the international market”. Today, most companies are international since it is the age of globalization, it is difficult to work in one country, so the product promotion in the international market is a very important topic for the company to achieve its objectives in a foreign market. Product promotion in the international market is based on the business - any services or products to be able to promote to the target market, so every company should have an understanding of the product promotion, which includes: advertising, sales promotion, public relations and direct marketing. The company should make and organize an appropriate distribution channel, which would effectively provide customers with products of the company. Electronic commerce is now a very urgent; every company has to think of presenting information and the company’s offers on the World Wide Web.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleProdukta virzīšana starptautiskajā tirgūen_US
dc.title.alternativeProduct Promotion in the International Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record