Mārketinga stratēģijas izveide uzņēmumā „Saliec un brauc”.
Author
Kalniņš, Modris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Autors ir izveidojis jauna produkta konceptu – interneta vidē klientu individuāli veidotu velosipēdu tirdzniecību. Taču autors ne īpaši labi pārzin esošo tirgu un patērētāju situāciju, lai veiksmīgi virzītu produktu esošajā tirgū. Tādējādi šā darba mērķis ir izveidot veiksmīgu mārketinga stratēģiju autora piedāvātajam produktam. Pētījuma galvenie uzdevumi ir zinātniskās mārketinga literatūras izpēte, esošā tirgus un patērētāju izpēte un piedāvātā produkta un tā virzīšanas aprakstīšana. Rezultātā tika izpētīta mārketinga teorija, iepazīta situācija velosipēdu tirgū, izanalizēti galvenie konkurenti un aprakstīts piedāvātais produkts un tā virzīšanas pasākumi. Darba apjoms ir 63 lpp. Darbā ir 10 tabulas, 20 attēli un 2 pielikumi. Šis darbs būtu ļoti noderīgs, ja piedāvātais produkts tiktu realizēts dzīvē. The author has made a new product concept – customer online-made bicycle selling. But the author is not familiar with the current situation in the bicycle market. So the goal of this paper is to make a marketing strategy for author’s product. Most important tasks of the paper are studying marketing theory, analyzing current market situation and consumer behavior, and describing the product and its promotion. In result, author studied marketing theory, understood current market situation and consumer needs, and described product and its promotion. This paper has 63 pages, 10 tables, 20 images and 2 attachments. If someone would decide to actually carry out this product, he would benefit greatly from this study.