Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorMihailova, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:35Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34084en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14475
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par zīmolu un mārketinga komunikācijām, aptaujas un „Lāči” pārstāvja intervijas rezultātiem, izanalizēt zīmola „Lāči” mārketinga komunikācijas, kā arī izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta zīmola būtība, veidošana, pozicionēšana un mārketinga komunikāciju būtība un veidi. Praktiskajā daļā tiek analizētas „Lāči” mārketinga komunikācijas, veikta patērētāju aptauja un eksperta intervija, un izstrādāti mārketinga komunikāciju pilnveidošanas virzieni. Bakalaura darbs var tikt izmantots, analizējot un pilnveidojot „Lāči” mārketinga komunikācijas. Bakalaura darba apjoms ir 105 lapaspuses. Tajā ietverti 28 attēli, 12 tabulas un 11 pielikumi. Atslēgvārdi: zīmols, virzīšana, mārketinga komunikācijas, „Lāči”, maize.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the bachelor’s paper is to analyze marketing communications of the “Lāči” brand and develop proposals for their improvement, based on theoretical sources of brand and communications, consumer survey and interview with "Lāči" representative. The content is divided into three chapters. In the theoretical part are analyzed brand essence, creation, positioning and the role and types of marketing communications. In the practical part are analyzed "Lāči" marketing communications, conducted consumer survey and expert interview, and developed communications improvement directions. The paper can be used in analyzing and improving "Lāči" marketing communications. The total volume of the paper is 105 pages. It includes 28 pictures, 12 tables, 11 appendixes. Keywords: brand, promotion, marketing communications, “Lāči”, bread.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikāciju nozīme zīmola „Lāči” virzīšanā Latvijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeThe importance of marketing communications in the promotion of „Lāči” brand into Latvian market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record