Uzņēmuma "Vingo Insurance Services" stratēģija un tās loma konkurences pārākumu veidošanā
Author
Pisecka, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vitkovskis, Jānis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir uzņēmuma „Vingo Insurance Services” stratēģija un tās loma konkurences parākumu veidošanā. Uzņēmums ir jauns un grib attīstīties, atvērot jaunas filiāles Latvijā un ārzemēs, tāpēc tieši tagad vadība cītīgi strādā pie tādas uzņēmuma attīstības stratēģijas izstrādes, kas ļautu izkonkurēt citas apdrošināšanas brokeru sabiedrības tirgū.
Bakalaura darbu veido ievads, trīs nodaļas, secinājumi un priekšlikumi, izmantotā literatūra un pielikumi. Pirmajā nodaļā tiek raksturots stratēģijas un stratēģiskās vadīšanas jēdziens, otrajā nodaļā tiek pētīta uzņēmuma „Vingo Insurance Services” stratēģiskā analīze, trešajā nodaļā tiek pētīti uzņēmuma attīstības galvenie virzieni. Pētījumā tiek izmantota loģiski-konstruktīvā, aprakstošā, intervēšanas un grafiskā metode. Noslēgumā, balstojoties uz pētījuma rezultātiem, autore ir sniegusi priekšlikumus uzņēmuma uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai un stratēģijas pilnveidošanai uzņēmumā.
Bakalaura darba apjoms ir 73 lapas bez pielikumiem. Tas satur 12 attēlus, 6 tabulas un pievienots 1 pielikums.
Atslēgvārdi: stratēģija, stratēģiskā vadīšana, konkurētspēja, attīstības virzieni. The name of bachelor`s thesis is the strategy of “Vingo Insurance Services” organization and its part in competition`s ascendancy formation. This organization is young and wants to develop by opening new branches in Latvia and abroad, so managers are working hard at the company`s development strategy that will allow to out-compete other insurance brokerage organizations in the market.
Bachelor`s thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions and recommendations, bibliography and appendices. The first chapter describes the strategy and strategic management concept, the second chapter examines organization`s “Vingo Insurance Services” strategic analysis, the third chapter examines the company`s main direction of business development. There are used an logical-constructive, descriptive, graphical and interviewing methods to make the study. In conclusion, based on the results of the study, the author has made proposals to improve competitiveness and the strategy of the organization.
Bachelor`s workload is 73 pages without appendices. It contains 12 images, 6 tables and 1 attached appendix.
Keywords: strategy, strategic management, competitiveness, development directions.