Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margaritaen_US
dc.contributor.authorGrasa, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:38Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:38Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34598en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14498
dc.description.abstractDarba mērķis ir noskaidrot ģimenes uzņēmuma teorētiskos pamatus, to saistību ar pārvaldi, uzņēmuma kontroli un īpašumtiesībām, atklāt galvenos izaicinājumus ar ko saskaras ģimenes uzņēmums gan mantošanas jautājumos, gan uzņēmuma pārvaldē, noskaidrot ģimenes uzņēmuma definīcijas saistību ar uzņēmējdarbības formām, atainot ģimenes uzņēmumu izplatību un ietekmi pasaulē, ģimenes biznesa izglītības veidošanos, ģimenes uzņēmuma attīstību Latvijā no 19. gadsimta līdz 20. gadsimta vidum un mūsdienās, kā arī veikt ģimenes uzņēmumu aptauju Latvijā, teorētiskās informācijas un aptaujas rezultātā iegūtās informācijas analīzi. Pētījuma rezultāti ir pārsteidzoši – ģimenes uzņēmumi ir būtiska daļa no pasaules ekonomikas, veido nozīmīgu daļu no valstu kopprodukta un nodarbina lielu daļu pasaules darbaspēka, citu uzņēmumu vidū izceļas ar uzsvaru uz ilglaicīgu darbību un vērtību saglabāšanu.en_US
dc.description.abstractThe aim is to clarify the theoretical foundations of the family business, their relationship with management, control and ownership of the company. To identify the main challenges faced by the family business both in succession issues and the management of the company. To display the family business spread and impact in the world of business, education and family formation.To examine the family company in the Latvian 19th century to the 20th mid-century and modern , as well as a family business survey, Latvian theoretical data and survey information resulting from the analysis. The research results are surprising - family businesses are a vital part of the global economy, a significant part of the national gross domestic product and employ a large proportion of the world's labor force. The family business stands out among other companies with a focus on long-term performance and value retention .en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleĢimenes uzņēmumi Latvijā un ārvalstīs: problēmas un attīstības iespējasen_US
dc.title.alternativeFamily businesses in Latvia and abroad: problems and development opportunitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record