Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorBērzāja, Beatriseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:42Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34765en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14502
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izvērtēt „Air Baltic” patērētāju apmierinātību ar aviosabiedrības sniegtajiem pakalpojumiem un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai. Bakalaura darba uzdevums ir izpētīt teoriju par patērētāju uzvedību un apmierinātību, apskatīt aviokompānijas „Air Baltic” darbību. Veikt „Air Baltic” pasažieru aptauju un ekspertu interviju ar aviosabiedrības pārstāvi, un izanalizējot iegūto informāciju, izstrādāt secinājumus. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīti patērētāju uzvedības un apmierinātības teorētiskie aspekti. Otrajā daļā tiek analizēta aviokompānijas „Air Baltic ” darbība, apskatītas lidojumu tendences, piedāvātie biļešu veidi un „Baltic Miles” piedāvātā lojalitātes programma. Trešajā daļā tiek veikta aviosabiedrības pasažieru aptauja, kā arī eksperta intervija ar „Air Baltic” pārstāvi un izstrādāti secinājumi, un priekšlikumi uzņēmuma darbības pilnveidošanai. Darbs satur 65 lpp., 27 att., 1 tab. un 3 pielikumus.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the bachelor work is to assess "Air Baltic" consumer acceptance with airlines offered services and to develop suggestions for further companies work development. Bachelor work tasks are to examine theory of consumer behavior and acceptance in context of airline "Air Baltic" services. In the work there is provided "Air Baltic" passenger survey and expert interview with airlines representative and conclusions from the gather information analysis. Bachelor work consists of 3 paragraphs. In the first chapter there is a theoretical view of consumer behavior and acceptance. The second chapter consists of airlines "Air Baltic" work analysis, flight tendencies, offered ticketing and "Baltic Miles" loyalty program. In the third chapter there is airlines consumer survey and expert interview with a "Air Baltic" agent followed by conclusions and developed suggestions of companies work improvement. Paper consists of 65 pages, 27 pictures, 1 table and 3 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.title„Air Baltic” darbības analīzeen_US
dc.title.alternative"Air Baltic" performance analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record