Interneta mārketings un tā iespējas Latvijā
Author
Ķiris, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs. „Interneta mārketings un tā iespējas Latvijā.” Bakalaura darba mērķis ir izpētīt interneta mārketinga teorētiskos aspektus un noskaidrot to nozīmi mārketingā. Darba pirmajā nodaļā tiek apskatīts mārketings, interneta mārketinga jēdziens un tā instrumenti, reklāma un tās jēdziens. Darba otrajā daļā tiek apskatīts interneta mārketings un tā tendences pasaulē un Eiropā. Trešajā nodaļā tiek pētīts interneta mārketings Latvijā, tā statistiskie rādītāji, iespējas un tendences, pētīti Latvijas populārākie uzņēmumi sociālo tīklu lapās. Darba trešās daļas noslēgumā tika veikta aptauja kurā piedalijās 100 interneta lietotāju, kas atbildēja uz autora 7 uzdotiem jautājumiem, par sociālo mediju mārketingu un to lietošanu ikdienā. Darba rezultātā izstrādāti secinājumi un priekšlikumi par interneta mārketingu un tā iespējām Latvijā.
Darba apjoms – 68 lpp. un 19 attēli. Diploma thesis. ”Internet marketing and usage posibilities in Latvia”. The aim of thesis is to explore theoretical aspects of internet marketing and value its place in marketing. First chapter consists overview of marketing, advertising and internet marketing tools and theory. Second chapter consists of analysis of internet marketing and social media situation in Europe and rest of the world. The third chapter on basis of theory deals with internet marketing in Latvia, usage possibilities and trends, statistics, and analysis of Latvian top social media business sites. At the ending of the third chapter, author made an survey wich included 100 participans, internet users, who answered 7 simple questions about internet marketing and its possibilieties in Latvia.
The ammount of work is 68 pages, work data is collected in 19 figures.